hoi dames, ik ben niet snel van het advies vragen maar ik wil nu wel graag weten of jullie dit herkennen 27 sept hebben wij geklust en ik heb 29 sept mijn eisprong gehad(deze is bij mij niet altijd te voelen maar dit keer wist ik het zeker) na enkele dagen voelde ik steeds wat krampen rondom mijn schaambeen en eileiders . dit heb ik nooit eerder gehad. ook was ik af en toe wat duizelig, sliep ik slecht en heb ik last van maagzuur wat spontaan op komt zetten. na een week had ik nog steeds van die krampen en van maagzuur en heb ik last van mijn darmen( of ik kan niet naar toilet of ik moet ineens...*sorry*) heb ik best vaak witte afscheiding , echt opvallend meer eetlust en meer puistjes. nu op de 10e dag na de eisprong werd ik vanmorgen wakker van een enorme pijn in mijn onderbuik, ik kon niet staan of lopen en was aan het kokhalzen van de pijn, zweet brak me uit en heb 20 min opgerold in bed gelegen waarna het wegzakte en nu geen last er meer van heb. ik ben nu 4 dagen voor mijn Nod en ben wel echt benieuwd want ik heb echt symptomen die ik noooooit eerder heb gehad. ik weet dat als je een kinderwens hebt je je dingen in kan gaan beelden maar ik ben nuchter genoeg om wel te relativeren of het echt een optie is of niet. ik ben wel echt benieuwd of iemand dit herkent of mee heeft gemaakt. thanks!
Nou bij me eerste had ik dus weekend voor me nod ook ineens zo erge pijn trok van me rug door me buik heen.. en was inderdaad zwanger
je kan niks tijdens die pijn was echt niet tof totaal niet met een normale menstruatiepijn te vergelijken had je verder nog andere symptomen en wanneer ben je uiteindelijk gaan testen?
Nou bij me eerste niet echt op symptomen gelet voor me nod maar heb zoiezo weinig klachten tijdens me zwangerschappen, had alleen veel hoofdpijn ook. Ik heb denk 2 dagen na die kramp getest met een vroege test. Ik ben best fijn van postuur en was me eerste dus misschien dat het de rek was van me baarmoeder. Nu geen pijn maar soms wel dat gevoel van zwakte en dat zweet uitbreekt of je suiker te kort hebt ofzo. En dat maagzuur had ik nu ook al en bij de eerste pas op eind van me zwangerschap
ik weet het maar ik wil mijzelf behoeden voor tegenvallers en wil dus toch nog even wachten tot ik in ieder geval mijn Nod heb gehad