Met mij gaat het goed. Wat heb je een mooie echo! Deze is van mij. Van afgelopen dinsdag. Toen was ik 6+6.
Gefeliciteerd truusdemier, prachtige echo. Hier zijn de zwangerschapskwaaltjes begonnen. Af en toe misselijk en kokhalzen. Borsten lijken gegroeid en mijn broeken zitten savonds niet lekker meer. Wel nog steeds bloedverlies, blijk een hematoom in mijn baarmoeder te hebben en mag nu ook niet werken en moet rustig aandoen. Hoe is het met degen?
Bij de echo dinsdag was het vruchtje duidelijk te zien. En ook de dooier was duidelijk te zien. En het hartje klopt
Nou ik mag me bij jullie aansluiten... vandaag helemaal in shock... 2-3 weken zegt clearblue. Ik had geen idee.... sinds miskraam geen idee van mijn cyclus, heb anti conceptie genomen, maar niet op de juiste manier etc... maar schijnbaar nu toch 4 a 5 weekies zwanger. ondanks dat dit zwangerschap nummero 6 is, voel ik voor t eerst niks!!!! gek dit.... eng-ig ook....
Dankje! Bij mij gaan de meeste broeken inmiddels niet meer dicht. Dus dat word shoppen. Wat een spannende tijd voor je, neem je rust meid en ik hoop voor je dat het bloedverlies snel stopt. 💋
Degen mag ik wat vragen was er bij jou met 5.6 weken een kloppend hartje aanwezig? Ik ben namelijk ook erg onzeker heb bijna geen klachten. En m'n cb digi geeft steeds 2-3 aan. Terwijl m'n kV test wel knalt. Heel stom....
Met de echo van 5+6 was bij mij alleen een vruchtzak zichtbaar met daarin een dooier. Met 6+6 was er een beebje zichtbaar met een kloppend hartje....
Oke.... Bij m'n zoontje was er met 5.4 een kloppend hartje te zien.... Ik mag dinsdag voor een echo. Ben dan 6 weken denk ik misschien iets verder. Afgelopen donderdag een echo gehad en die was iets groter als jou eerste echo met 5.1. We wachten maar af....
Oke ik zou blij zijn als ik zo echo heb. Ben zo bang en onzeker! Andere momenten denk ik het zit wel goed. Andere momenten heb ik helemaal geen klachten dat ik denk. Klopt dit wel! Ondanks dat ik alles terug heb gevonden van m'n zoontjes zwangerschap en daar HD ik ook exact zelfde termijn geen klachten kwam met 7 weken!