2 weken na menstruatie bruin bloedverlies

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sophie13, Jan 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sophie13

sophie13 Lid

Dec 6, 2011
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik ben anderhalve maand geleden gestopt met de pil om zwanger te worden. Mijn ontrekkingsbloeding gehad en 2 weken geleden mijn gewone menstruatie (denk ik). Nu heb ik al drie dagen wat bruin bloed bij het afvegen met lichte krampjes in baarmoeder.

Heeft iemand dit ook gehad? Ontpillen of zwanger?

Liefs

2. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

Feb 7, 2014
    362
    19
    18
    Hoi hoi

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat? Zit in het zelfde schuitje als jij, ook anderhalve maand geleden gestopt met de pil en dacht: rustig aan als het komt komt het. Direct gewoon een bloeding gehad rond mijn menestruatietijd. Daarna niks maar vervolgens net als jij bruin bloedverlies gehad, denk drie dagen. Daarna minder en nu nog steeds zo nu en dan iets te bekennen. Zondag een test gedaan, meer omdat ik er een had liggen. Maar was erg verbaasd dat hij positief is... ook ook gister een nog donkerder streepje. Spannend want nog steeds beetje bruinig verlies zo nu en dan. Stomme is ook dat ik niet goed kan uitrekenen omdat ik de precieze datum van laatste menstruatie niet meer weet 😬 Lijkt me sowieso vroeg om al positief te testen en leek me ook wat vroeg voor een innestelingsbloeding. Ben benieuwd hoe het met jou is

Share This Page