hey ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger. vorige week voelde ik me echt heel moe. maar door dit weekend heel veel te slapen ben ik er door gekomen. ook de steken in mijn buik verminderen. ik weet nu zeker dat ik zwanger ben en alles was goed toen ik naar de gyni ging maar echt symthomen heb ik niet. hebben jullie hier ook ervaring mee? groetjes
Ik heb ook nergens last van hoor.. Soms wat lichte steekjes in buik en lies en wat gevoelige borsten.. Nou dat was het wel.. ik wil het zo de aankomende 8 maanden wel houden hoor..
Ik had ook niks geen symtomen, soms vergat ik bijna dat ik zwanger was, pas met de eerste echo geloofde ik het dan ook pas echt!! Tuurlijk de testen zeiden dat ik zwanger was, maar toch.......vaak erg onzeker omdat je niks ziet, niks geen klachten hebt, maar het is goed gekomen hoor!
ja hier ookv ergeet ik het soms ook dat ik zwanger ben..enkel dat ik heel veel naar het toilette moet.
Niet te druk maken, symptomen verschillen per persoon per zwangerschap. Ik was vooral moe en had ineens hele gevoelige tepels. Verder eigenlijk helemaal niks. Lekker genieten!
ja mijn borsten lijken ook groter, ale dat zegt mijn vrouw toch. ik zelf merk het gelijk wel aan mijn hb's maar is dat niet wat te vroeg?
Ze kunnen al vroeg gaan groeien hoor! Die van mij zijn helaas niet gaan groeien (nog steeds een a-cupje) alleen gevoelige tepels. Probeer je niet al te druk te maken, komt wel goed!
Ik ben nu 5 weken en 6 dagen zwanger. Het enige wat ik 3 1/2 dag heb gehad is vreselijke diarree en buikkramp... Verder sneller moe en meer eten en vaker naar de wc. Verder helemaal niets en dat maakt me soms best wel onzeker. 23 nov hebben we de eerste echo
Ik ook geen symptomen gehad. Ik zat gewoon te wachten op mijn menstruatie. Ik had namelijk wel optijd menstruatie krampen. 2 Dagen later maar een test gedaan en die zei dat ik zwanger was. Bij de eerste echo bleek dat ik al bijna op de 3 maand zat.
tot week 39 geen of weinig symptomen gehad... wel wat meer en sneller meo, maar verder niks! Onze dochter is met 39.6 gezond geboren!
Tot aan de 6.5 week had ik alleen last van extreme moeheid. Vanaf 6,5 week ben ik vreselijk beroerd, de hele dag misselijk (gelukkig niet overgeven), en een vreselijk vol gevoel. Hopelijk voor jou blijf je symptoom vrij.
Wees blij zou ik bijna zeggen. Bij de 1e zwangerschap begon de misselijkheid bij 6 weken en stopte pas bij de geboorte. Nu de 2e onderweg en ben pas bij 9 weken ziek geworden, maar dan ook echt ziek. Heb 5 weken plat gelegen om toch iets binnen te houden, zodra ik opstond kwam het er weer uit. Het gaat nu redelijk, maar ik kan nog geen melk en melkproducten verdragen en ook geen brood en warm eten. Ik zou bijna jaloers worden op de mensen die "klagen" omdat ze geen symptomen hebben. Ik weet van vriendinnen dat het gewoon kan. De ene is er ziek van, de andere die merkt nergens iets van
ben wel blij dat ik minder symthomen heb dan is het ook makkelijker om te zwijgen tegen iedereen....Want we hebben afgesproken om pas iets te zeggen op 12 weken zodat we zeker zijn (ja daarna kan he tnog mis gaan) ik hoop echt dat er niets mis gaat en dat ik toch symthomen vrij blijf
Komt vast goed Als je alleen op de symptomen afgaat, dan kan je echt niet bepalen of het goed gaat of niet. Deze zwangerschap nauwelijks symptomen tot week 8. Toen drie weken hartstikke beroerd en moe geweest. Dat gaat nu allemaal hartstikke goed. Mijn vorige zwangerschap eindigde met 9 weken in een miskraam en toen barstte ik juist van alle symptomen. Bleef ook nog lang aanhouden na de tijd. Dus... Het zegt helemaal niets Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk gaat de tijd snel voor je. De eerste weken duren echt lang vind ik
Ik ben 10,3 weken zwanger soms moe voor de rest niks. Heb bij 9 weken eerste echo gehad alles was goed. Nu over 2 weken weer echo. Hoop dat ik me heel de zwangerschap zo goed blijf voelen.