geen symtomen meer

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by patty73, May 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patty73

patty73 Actief lid

May 10, 2008
    109
    1
    0
    Hallo,

Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger.
    Heb een week geleden anderhalve dag last gehad van een klein beetje bruine afscheiding ( een paar vlekjes maar in mn onderbroek). Echter sinds die dag zijn mijn zwangerschapssymptomen ook helemaal verdwenen ( incl het gevoel van zwanger zijn) en niet meer terug gekomen. Wat kan dit betekenen en moet ik mij zorgen maken? Kan pas op 12 juni voor het eerst terecht bij de gynaecoloog.
    Kan ik ook bloed laten prikken voor hcg waardes? Of is er iets anders wat mij wat meer zekerheid kan bieden?
    Het enige wat ik tot nu toe weet is dat mijn predictor test en urine test in ziekenhuis uitgewezen hebben dat ik zwanger ben

Groetjes Patty

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Patty,

Het wel of niet hebben van zwangerschapsklachten of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt NIETS over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Pas als je heftige buikkrampen hebt in combinatie met veel helderrood bloedverlies heb je kans dat het misgaat.
    Het heeft geen zin om bloed te laten prikken nu, je hebt een positieve test gehad en zult nu moeten afwachten. Dat dit een onzekere periode is, is waar, maar hoort er helaas bij. Sterkte!

Mirjam

Share This Page