Hallo Dames, Ik heb voor ongeveer 4 weken terug een miskraam gehad met 7 weken.. Na 2 weken weer sex gehad en 2 keer onveilig gevreeen,heb wel de pil gepakt, maar nu, net voor mn nod, merk ik al paar dagen dat ik dikke witte afscheiding heb en soms is het doorzichtig, gister zelfs een sliertje bloed.. en dit allemaal had ik dus ook bij mn vorige zwangerschap.. vanaochtend wel wat buikpijn maar geen bloed te zien.. wat denken jullie???
Ik heb 3 maanden voordat ik zwanger was van L. ook een miskraam gehad (9 wk), de rondes nadien had ik meer en vaker bloed- en slijmverlies, alsof de baarmoeder nog ontregeld was na de mk, wat helemaal normaal is. Wat je nu voelt kan dus nog te maken hebben met je mk of gewoon met je opkomende ongesteldheid. Maar als je twijfelt zou ik een testje doen.
hallo, Ja ik hoor inderdaad altijd dat je hele hormoonhuishouding goed van slag is na een miskraam dus het zou nog 2 kanten op kunnen gaan. Ik zelf weet moet dit nog ondervinden want ik heb vorige week een miskraam gehad met 5 weken en tot nu toe merk ik nog niet heel veel. Ik werd gewoon ongie met erg veel buikramp en dat was alles? Ik hoop dat het bij ons snel weer gelukt is en dan we zwanger zijn en dat dan wel alles goed blijft gaan... Maar alsik jou was dan zou ik ook gewoon een test doen en mocht hij neg. zijn en je denkt er anders over dan weer naar een weekje ofzo? Succes, Groetjes
Hallo dames, Het kan wel, ik heb half november een MK gehad en was direct erna weer in verwachting. Als je twijfelt kan alleen een test zekerheid geven. Wel zou ik hier niet vanuit gaan, je kunt je beter beschermen en er vanuit gaan dat je cyclus nog wat ontregeld is. Volgens mijn HA komt het voor maar niet zo vaak. Veel succes en het is echt vervelend om te wachten op je cyclus na een MK omdat al je zekerheden even weg zijn. Groetjes, Krissa
Hee meid, Ik ben nu ook zwanger gelijk na een mk. Inderdaad gewoon een test doen dan heb je wat meer zekerheid. Al hoe wel, ik had eerst ook een negatieve test een week later 4 positieven. Je weet natuurlijk niet wanneer je eventueel je ei-sprong hebt gehad. Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Liefs, zomerrr