buikje?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Alita, Jan 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Wanneer kun je al een buikje krijgen? Ik zie bij sommige in het album al foto`s van 5 weken staan, kan dit wel?

groetjes cindy

2. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

Jan 25, 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ja dat kan, alleen dat zijn dan je darmen die opzetten.

Groetjes Charissa

3. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

Mar 7, 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    klopt idd.. zijn de darmen..
    zelf had ik bij 12 week al een buikje en dat was best vroeg

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik ben nu bijna 14 weken en nu begint mijn buikje wel wat uit te zetten!

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en daarbij gaat het bij de 2e vaak een stuk sneller! Dan kun je echt al vroeg een buik hebben.. het is gewoon heel verschillend

6. Ilse100

Ilse100 Actief lid

Jan 4, 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Laatst dacht ik dat ik ook al een beetje een buikje kreeg. Maar vanmorgen was hij weer hartstikke strak (ben nogal slank van mezelf). Kwam het waarschijnlijk toch door die boerenkool met worst... :oops:

's avonds heb ik wel iets meer buikje, maar dat komt helaas dus door de darmen. Nog even wachten (hopelijk! [-o< ).

7. Bojenna

Bojenna Actief lid

Oct 25, 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Bij mij zag je het met 9 weken echt al. En hoewel ik trots ben maakt het me weer bezorgd omdat ik bang ben een hele dikke te worden :oops: Maaaaaaaaaaaaaaaaar ik probeer er toch van te genieten. want het heeft ook wel weer iets zo'n buikje

Liefs Bojenna

8. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
  9. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ik kan het al lang niet meer verborgen houden (zie mijn album).
    Maar in het begin zijn dat de darmen en niet het kindje hoor, je ingewanden kunnen omhoog komen en opzetten.

10. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

Jan 25, 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ikzelf kreeg pas een buikje met 18 weken

11. shalini

shalini Actief lid

Jul 21, 2007
    289
    0
    0
    ik ben nu 13,5 week en heb een grote buik! lijkt of ik 6 maanden zwanger ben

maar dit is ook mijn tweede zwangerschap. bij de eerste zag je het pas met 6 maanden toen was alles nog heel strak.

12. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Mijn buik is ook al behoorlijk zichtbaar, kijk maar in mijn album, maar het zijn ook voornamelijk darmen en een vetrolletje.. :oops:

13. draaimolen

draaimolen Actief lid

Apr 22, 2007
    479
    0
    0
    Bij mij heeft het tot 18-20 weken geduud tot mijn buik eindelijk echt begon te groeien. En vreemden het ook eindelijk begonnen te zien. Vond ik van de ene kant natuurlijk wel jammer dat het zo lang duurde, maar van de andere kant heeft het ook wel weer z´n voordelen. Heb nog weken genoeg om met een dikke toeter rond te lopen :)

14. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

ik zit nu op bijna 9 weken en ik heb al een aardig buikje...

wat ik wel vervelend vind is dat iedereen die weet dat ik zwanger ben, vraagt of ik niet in verwachting van een tweeling?

groetjes marijke

15. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    Nou dat heb ik dus ook.
    Ik ben nu weer zwanger na een vroege MK en een MA na bijna 16 weken, en bij Valentijn*(MA) zag je het een btje maar had nog wel een strak buikje (zie album) maar nu ben ik 8 weken en het lijkt verdomme wel alsof ik een aangestrande zeekoe ben! Egt ni normaal... :(

16. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Eliesja, ik heb net zo'n buikje als jij. Ik heb al een aantal blousjes en jurkjes die erg strak rondom mijn buik zit.
    Ik denk bij mij dat het mijn darmen zijn. Wel wordt het gedeelte boven mijn schaambeen steeds harder.

17. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ik heb heel iets een buikje maar nog niet zo dat iedereen het ziet hoor.

Met 9,5 week moest ik wel andere broeken aan gaan doen omdat ik normaal strakke broeken aan heb.. dat paste dus niet meer door dat me darmen anders gingen liggen.

18. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Ik ben nu 13 weken ook duidelijk zichtbaar.Maar dit is me derde na de eerste gaat het allemaal veel sneller

19. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben ruim 14 weken zwanger en vind mezelf al een enorme buik hebben (tis de eerste), aan de ene kant heel gaaf maar ben nu al erg benieuwd hoe ik er over 20 weken uitzie

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik ben bijna 17w en mijn buikje begint ook al aardig te groeien. hij is nog mooi subtiel maar als ik een iets strakker truitje of shirtje aan heb kan je duidelijk zien dat ik een buikje heb
    ik ben er trots op om heel eerlijk te zijn....of ik er straks als ik een waggeleendje ben nog trots op ben weet ik niet maar dat zie ik dan wel weer

Share This Page