Toen ik de zwangerschapstest van clearblue deed was ik 2-3 weken zwanger (dat gaf hij aan) ik heb in totaal 4 testen gedaan. 2 van predictor, en 2 van clearblue, allemaal positief. Toen ik die testen deed had ik ook nog erg last van symptonen.. maar nu eigenlijk helemaal niet meer.. Kan dat wat ergs betekenen?
Tegen mij zeggen ze ook allemaal dat het niet erg is als je geen symptomen hebt. Ik vind het zelf ook een beetje raar (zit in week 6) maar aan de andere kant; mijn moeder had ook nergens last van.
Bij mijn middelste had ik ook helemaal geen kwaaltjes. De hele zwangerschap liep ik vrolijk door. Op wat BI klachten na.... maar dat vond ik niet zo heel erg. Dat was dan voor mij ook de meest makkelijke zwangerschap. Dus je hoeft niet altijd kwaaltjes te hebben gelukkig! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er van.
Bij alle 2 mijn zwangerschappen geen kwaaltjes gehad. En nu heb ik ook geen kwaaltjes maar toch maak ik me zorgen...stom he!
Ik heb ook geen kwaaltjes, ben een tijdje terug moe geweest maar nu helemaal niets meer! Tot nu toe is alles in orde! Kan allemaal erg schommelen met kwaaltjes misschien ben je volgende week harstikke misselijk.
Vorig jaar deze week wist ik ook net dat ik zwanger was en ook helemaal geen symptomen/kwaaltjes. Ik maakte me toen ook best ongerust. Maar... alles is goed gegaan; mijn zoon is inmiddels bijna 4 maanden. Dus symptomen hoef je echt niet te hebben. Maar ik weet dat ik pas echt gerustgesteld was na de 20-wekenecho.
Het hebben van veel of weinig/geen symptomen zegt niets over het goed/fout lopen van je zwangerschap. je zult het echt moeten afwachten, al hoe spannend dat ook is. Mbt die clear blue.... bij die "weergave" op de test van het aantal weken, moet je nog 2 cadeau-weken optellen hè. Dus je was toen al 4-5 weken
Ik heb tot op heden nog steeds geen last van kwaaltjes en ben 18 weken zwanger. Ik zou zeggen: geniet van het feit dat je geen kwaaltjes hebt
ik heb ook geen kwaaltjes had ook niet het idee dat ik zwanger zou wezen maar zondag toch echt een positieve test bij mijn vorige zwangerschap had ik ook geen kwaaltjes