Ja weer een topic , ik loop gewoon met zoveeeel vragen! En wil zo graag ervaringen horen!! Ik ben vorige week vrijdag met een andere voeding begonnen de ''enfamil AR 1 ''. Nou moet zeggen dat het de 1e dagen echt veel beter ging ! Maar sinds gister avond heeft ze weer zo'n pijn met drinken! Gister huilde ze zooo onder de fles! Ze probeerde steeds weer maar elke slok die ze nam kwam er weer uit zetten door de pijn! En huilen van de honger. Meestal na de nacht (sochtends dus) is het alweer ietjes beter! Maar vandaag niet! Het is drama! Ik heb haar maar om 11.00 uur en 12.00uur en 13.00 uur eten gegeven en ze heeft nou 160 cc binnen!(ze is 5,5 kilo en 7 weken dus dat moet ze ook wel hebben) Gelukkig maar weer! Ik geef haar dan tussen door de speen maar wat om te proberen de boel weer wat tot rust te laten komen ZIjn er meer diehier ervaring mee hebben? Want hoor ook veel dat die kindjes met reflux alleen maar willen drinken!
Ik heb zelf geen ervaring met Reflux, maar ik lees hier vaak dat kindjes dan daarvoor medicijnen krijgen. Krijgt jouw dochtertje geen medicatie? Want als ze zoveel pijn heeft, zou ik toch zeker met haar naar een kinderarts gaan. Maar misschien loop je ook al bij een kinderarts en gaat wat ik vraag allemaal niet op. Maar in dat geval zou ik contact opnemen met je kinderarts, want het is toch echt zielig dat ze zoveel pijn heeft. Ik heb dus geen tips, maar wens je er veel sterkte mee.
@frieda: ja ik loop al bij de KA. Ze krijgt speciale voeding. En hij neemt volgende week contact met me o over hoe het gaat. Als het nog niet gaat krijgt ze idd medicatie erbij