geen tekenen...40 weken zwanger..

Discussie in 'De bevalling' gestart door claudia2008, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sitara: Spannend, je weet in ieder geval wat er de komende dagen te gebeuren staat mocht hij/zij niet spontaan komen. Ik hoop dat er voor woensdag spontaan al wat gebeurt bij je en dat je anders woensdag terecht kan voor inleiding!

Ik heb sinds vanochtend 5.15 uur elke 10 minuten een wee, precies zoals ze 'm omschrijven - als een golf die komt, erger wordt, en dan weer afzwakt. Durf er bijna niet aan te denken dat dit het echte begin wel eens zou kunnen zijn, zo bang dat het gewoon weer stopt ... aan de andere kant geniet ik van elke wee, want ik wil zo graag die kleine in mijn armen hebben !!!
    Morgenochtend hebben we afspraak in zkh voor controle, dus mocht het vandaag toch niet doorzetten, dan kan ik daar naar uitkijken!

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Hmm spannend, hopelijk zet het door!

Hier nu 40.2 en geen enkel teken. Mijn verloskundige stuurt je pas met 41.5 door naar het ziekenhuis. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen want dat vind ik echt veel te laat.. dan wordt je dus pas voorbij de 42 weken een keer ingeleid.

3. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Puppy: Spannend, jij bent dus ook aan het afwachten. Erg hè?! Ik ben zo slecht in geduldig zijn. Balen dat je pas met 41.5 naar de gyn gestuurd wordt, ik dus met exact 41wkn. Ik ben benieuwd wat ze ons morgen gaan vertellen ahv de controle. Ik weet niet wanneer ze zouden gaan inleiden, hangt denk ik ook af van de conditie in mijn baarmoeder en die van de baby.
    Stiekem hoop ik dat ik vandaag nog naar het zkh ga, maar dan omdat die kleine geboren gaat worden .......

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik meld me hier ook vandaag 40 weken en nergens last van...

5. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    @ dyaan

hopen dat het doorzet!
    ik duim voor je

oewww, straks naar de gyn
    dan weten we meer

ik hoop op...

:D

xxx

6. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland

En, en .... ???

Hier nog steeds weeën aan het opvangen, ze komen de hele dag al om de 10 minuten en het is goed te doen. Het laatste half uur lijken ze wat heftiger te worden en wat sneller achter elkaar te komen, maar ze duren nog geen minuut ... wacht dus nog maar even met bellen, heb het idee dat ik zo'n beetje door de grond moet gaan van de frequentie en pijn voor dat dat de bedoeling is. Hoop dat dat moment niet te lang op zich laat wachten, zodat we de vk kunnen laten komen en we horen hoe het met de ontsluiting zit ... spannend.

7. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    @ Dyaan

spannend!
    hou ons op de hoogte :D

bij mij ook goed nieuws
    woensdagmorgen moet ik naar de kliniek voor monitoring (of hoe schrijf je dat?)
    en dan woensdagavond om 9 uur mag ik binnen
    en donderdag gaan ze me inleiden
    zal dan 41 weken en 2 dagen zijn

ik verlang al!
    hoewel ik er ook een beetje schrik van heb ;)

xxx

8. hanna26

hanna26 Actief lid

16 jun 2008
    128
    0
    0
    vandaag ook de 40 weken gehaald. Hier ook nog niets... Ik vind het wel spannend, ik denk namelijk zelf dat ik ruim 2 weken over tijd ga en dan ingeleid moet worden. Het kan natuurlijk altijd anders zijn en straks beginnen, maar mijn gevoel zegt wat anders.
    Ik heb 's middags vaak harde buiken, maar verder niets.

succes iedereen!!!

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Weer een nacht voorbij en weer geen kind :). Morgen heb ik weer een afspraak bij de VK, toch maar eens vragen of ze me willen strippen indien ik ontsluiting heb.. Ik heb het idee dat ze bij mijn praktijk alle ingrepen om de bevalling te stimuleren zoveel mogelijk uitstellen, maar ik neem aan dat ik zelf ook nog iets te vertellen heb?

10. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hier 40 weken en 4 dagen zwanger.. and no sign of our little boy :( Donderdag weer op controle en ze gaan me strippen. De verloskundige zei dat het 50% kans heeft op suc6. Nou ben benieuwd.Ik weet niet eens of ik ontsluiting heb, neem aan dat strippen alleen mogelijk is als er ontsluiting is..

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik ben vanmorgen gestript had 1 cm ontsluiting... Ze willen dat bij mij de bevalling begint omdat ik nog weinig vruchtwater heb... Sinds vanmorgen rommelt me buik wel maar of het ook echt over zal gaan in het echte werk we zullen zien...
    Morgen moet ik weer teug voor een ctg en waarschijnlijk gaan ze donderdag primen en dan vrijdag inleiden... Het einde lijkt in zicht...

12. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Oh spannend! Ik hoop dat ze mij ook willen strippen. Ik heb wel steeds oefenweeën maar het stopt telkens weer, GRR!

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Volgens mij kan je het ook vragen of ze dat niet eens willen proberen omdat je erg veel oefenweeen hebt...

14. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ja ik ga straks naar de vk, dus ik zal het eens vragen. Al enige vordering na het strippen?

15. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Vrijdag ben ik 40 weken,alleen nog geen actie ook hier.Kan nog wel elke dag gebeuren,het rommelt wel iets,denk ook oefenweeen,soms denk ik zet nou maar door,wil die kleine in me armen hebben!! Als ik volgende week woensdag nog niet bevallen ben gaan ze strippen. Elke dag als ik wakker word denk ik mmm weer niet en elke avond als ik naar bed ga denk ik nou vanacht dan...
    Iedereen succes met wachten,ik hoop dat onze uk snel komt!!
    Groetjes

16. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Gelukkig, de vk wilde me strippen en het was ook goed mogelijk aangezien ik al 2 cm ontsluiting had en m'n baarmoedermond reeds voor de helft verstreken was. Aangezien mijn bloeddruk aan de hoge kant is moest ik naar de gynaecoloog in het zkh, daar hebben ze me nog een keer gestript en verwachten ze wel dat dat snel effect zal hebben. Zo niet, dan heb ik vrijdag weer een afspraak en gaan ze waarschijnlijk de boel inleiden. :)

17. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hier ook aan het wachten...nu 41.2 weken...morgen weer voor ctg en bloedruk controle...ben het echt zat!
    Hoop zo dat de kleine zich voor maandag aandient anders word het inleiden...mn dochter is met 41 weken spontaan geboren dus lijkt me toch wel vreemd dat deze dan niet uitzichzelf komt.....

18. hanna26

hanna26 Actief lid

16 jun 2008
    128
    0
    0
    Vandaag (40+1) bij de verloskundige geweest en als hij er volgende week (41+1) niet is gaat ze strippen. Lukt dat niet moet is vrijdag naar het ziekenhuis en dan zien we verder. Waarschijnlijk word ik dan die maandag of dinsdag ingeleid. Ik denk echt dat dit het gaat worden.

succes iedereen met wachten en bevallen

19. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    zucht nog steeds niks....nu 41.4 weken.....en wil zo graag thuis bevallen........

20. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Het strippen heeft effect gehad! gisterenmiddag ben ik, na een vlotte bevalling van 6 uurtjes, bevallen van een zoon genaamd Vigo :D! Zeven uur 's ochtends kreeg ik ineens om de drie minuten weeën, en om half twaalf zat de ontsluiting al op 8 cm. Super dus!

Deel Deze Pagina