geen tekenen...40 weken zwanger..

Discussie in 'De bevalling' gestart door claudia2008, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@marykay wat super dat er nu wat gebeurd bij je meid! Hopenlijk gaat het nu snel doorzetten en kan je je kleintje vasthouden. Heb je alweer een onrustige dag/nacht gehad? Misschien ben je nu wel aan het bevallen. ik hoop het voor je

bij de vk was het goed. Ze doet het allemaal nog steeds erg goed. Als ik 10 dagen overtijd zou zijn zou ik naar het zh moeten voor extra onderzoek en strippen enzo volgens mij en 2 weken overtijd ingeleid worden. Weet ik in iedergeval waar ik aan toe ben. Ik hoop echt niet zolang te moeten wachten en lekker thuis te mogen bevallen.
    Het rommelt nog steeds maar zet niet door. Zo frustrerend. eerst zat ik weleens van oo zou het gaan beginnen? nu denk ik al eerder, mmm het zet toch niet door! moet eigenlijkpositiever denken maar er gebeurd steeds verder niks en het is best vermoeiend zo.

@suzanne1982
    spannend meid er gebeird vanaales in je lichaam.Zou leuk zijn als je vandaag gaat bevallen. Ik heb meerdere data in mijn hoofd gehad maar denk eigenlijk niet dat ons meisje op de uitgerekende dagkomt. zul je zien komt ze dan wel hahaha!!!
    Hopelnlijk hoef je niet meer naar de vk. Heerlijk zou dat zijn toch? eindelijk na 40 week je kleintje mogen begroeten. Succes nog even

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,
    ik ben nog geen 40 weken ,maar wel ontzettend in afwachting...... Ben zo benieuwd hoe en wanneer het gaat beginnen.
    hier geen voortekenen. Alleen wat last van ongikrampen en steekjes inmn onderbuik, maar dat is volgens mij bij iedereen wel....

3. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

Wil alleen even kwijt dat ik ook totaal geen voortekenen had, en toen plotseling begon de bevalling, en toen begon het ook meteen 'echt'. Dus het wil niets zeggen. :)

Groetjes!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    marykay... tis stil aan de overkant!! zou het dan nu????

5. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Hai meiden, hier even gauw een bericht van mij. Ik ben 16 juni om half 5 's nachts mama geworden van onze zoon Remy Ezra! Het is flinke knul van 56 cm en 3900 gr! De bevalling is me heel erg meegevallen. Nu ben ik helemaal verliefd. Ik ga binnenkort iets uitgebreider vertellen en reageren!

Voor degene nog in afwachting veel sterkte en succes!!

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteeeeeeerd marykay

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! leuke naam zeg ;) en inderdaad een beste boy :)

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik lees al een tijdje mee maar wil toch ff
    marykay feliciteren gefeliciteeeeeeerd :D

9. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Dat geeft de burger weer moed....!

10. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo

Gefeliciteerd!!! Geniet ervan...

11. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Gefeliciteerd marykay! Geniet ervan.

@Cossy: Fijn om te horen dat ook zonder voortekenen een bevalling spontaan kan gaan beginnen. Hier is het namelijk nog steeds angstvallig rustig en vandaag ben ik dan officieel 1 dag overtijd...

@Ellen: Het blijft dus nog even spannend hier. Hoe gaat het inmiddels bij jou? Ik zie dat jij morgen de 40 weken in principe bereikt of misschien ben je wel (aan het) bevallen. Succes!

Liefs, Suzanne

12. Ellen291982

@marykay wat super meid gefeliciteerd!!! Ben echt heel blij voor je. Eindelijk was het begonnen. Ga lekker genieten van je zoontje. En leuke naam trouwens. En wat mooi dat je een niet al te zware en vooral goede bevalling hebt gehad. Ik ben benieuwd naar je verhaal!!!

@ suzanne nee nog niet aan het bevallen helaas. Morgen uitgerekend. Spannend zou ze dan stiekem komen en daar op gewacht hebben hahaha. Ik heb geen idee meer. Ik hoop gewoon dat ze wel snel gaat komen. Allemaal zeer vermoeiend. Heb je ook veel last van voorweeen en zo dan? of nog geen tekenen? Ik hoop dat het voor jou nu ook snel mag gaan. Spannend he!

Nee zonder voortekenen kan het allemaal natuurlijk ook. Het kan in een keer gebeuren zonder dat je het echt verwacht natuurlijk. Ik hoop wel dat het voorwerk bij mij ook daadwerkelijk wat heeft gedaan.

Om me heen zit iedereen in spanning in iedergeval. Heb al meerdere smsjes gehad van vrienden die zeiden dat ze bij elk telefoontje of smsje denken oo zou het Ellen zijn die bevallen is? Ook mijn moeder is zo in spanning. Zo lief allemaal. Dus ik hoop ze niet al te lang meer in spanning te hoeven houden.

@mhe hoe is het bij jou meid? al ingeleid? wie weet ben je al bevallen. Ik ben heel benieuwd.

13. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    @Ellen: Het enige waar ik "last" van heb zijn harde buiken en 's ochtends na het plassen een beetje slijmerig bloed bij het afvegen. Verder gedurende de hele dag witte afscheiding (anders dan ik de afgelopen maanden gewend was). Geen voorweeën verder. Daarnaast moet ik wel vaker naar de wc voor de grote boodschap. Ik heb begrepen dat dat ook kan duiden op een naderende bevalling, dus wie weet. Leuk trouwens dat jij ook een meisje verwacht! Om me heen worden er veel meer jongens dan meiden geboren.

Ik word de hele dag door gebeld, gesmst en gemaild of er niet al iets gaande is. Iedereen is razend benieuwd! Anders dan ik veel meiden hoor zeggen vind ik het helemaal niet vervelend dat er naar wordt gevraagd. Sterker nog, ik vind het wel leuk. Ik zit de hele dag in mijn eentje thuis en verveel me af en toe behoorlijk en dan is die belangstelling een welkome afwisseling. :)

Liefs, Suzanne

14. Ellen291982

@suzanne He weer wat geleerd vandaag. Ik heb ook veel vaker dat ik moet poepen (sorry) wist niet dat dat ook kon duiden op een naderende bevaling. Ik heb dat al wel meer dan een week. Ook die afscheiding herken ik wel. Bij mij zijn er ook vaak wel brokken met gelei achtig slijm.
    Ik hoop echt voor je dat je woensdag niet de vk hoeft. ik heb maandag een afspraak en ik hoop echt dat ik ook niet meer heen hoef.

Ja lief he als mensen interesse hebben en niet meer kunnen wachten. Ik vind het heel fijn dat mensen meeleven. Ook ik zit nu veelalleen thuis want mijn mannetje moet gewoon werken natuurlijk. Maar ik vind het niet echt vervelend. zit gewoon echt me voor te bereiden enzo herken je misschien wel? Lees nu ook lekker veel en kijk naar series. Nu kan het allemaal nog straks word dat een stuk lastiger hahaha

15. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    @Ellen: Jep, het schijnt dat je lichaam een soort van opruiming/schoonmaak aan het houden is om ruimte te maken. Sommige vrouwen moeten soms zelfs overgeven. De afgelopen dagen heb ik twee keer ontlasting gehad (meestal 's ochtends en 's avonds) en vandaag nu al twee keer. Pfff, ik ben benieuwd of er een derde keer bij komt vandaag (sorry voor het onsmakelijke onderwerp ;)).
    Je hebt gelijk. We zouden echt nog even moeten genieten van de rust die we nu nog hebben. Lekker een beetje lezen en zappen, maar toch vind ik dat lastig, want ik ben behoorlijk nieuwsgierig naar de kleine meid.
    Daarnaast ben ik ook wel benieuwd hoe de bevalling zal gaan verlopen. Ik zou het liefst thuis bevallen. Ik ben op cursus geweest, dus ik heb ademhalingstechnieken geleerd, maar ben benieuwd of ik ze nog weet op het moment supreme...
    Volgende week vrijdag (de 26e) ben ik jarig. Het zou toch een stunt zijn als die kleine op mijn verjaardag geboren wordt. Ik hoop het niet en dat ze toch wat eerder komt...

16. Ellen291982

@suzanne ja dat zou wat zijn. Hte grappige is is dat oze kleine meid vanaf mijn verjaardag thuis geboren mocht worden. (was 29 mei jarig) maar de kans was klein dat ze dan kwam maar toch. Gewoon haar goed toespreken dat ze maar eerder moet komen hahaha.

Ja ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar onze kleine meid. We hebben haar op echo's mogen bewonderen en ook op een pretecho en dan krijg je een idee. Nu ben ik alleen maar benieuwder hahaha

Ja heb ook meerdere keren per dag terwijl ik voor ik zwanger was maar 1x of zelfs 1x in de 2 dagen een grote boodschap moest doen. Oke goed om te weten dat mijn lichaam daar dus mee bezig is. ik hoop echt niet te moeten overgeven. vind ik eng. De eerste 3 maanden ben ik heel misselijk geweest en ook moeten overgevn. Vond het echt niet leuk. Maar goed is allemaal afwachten. Ja ik wil ook dolgraag thuis. Ik heb geen cursus gedaan maar ga ervanuit dat mijn lichaam weet wat die moet doen.

hopen dat ze snel komen en dat we een goede en niet al te zware bevalling mogen hebben

17. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Proficiat Marykay!!! Geniet maar lekker van je mannetje. Hij is geboren op mijn verjaardag, erg leuk! Fijn dat de bevalling goed is gegaan. Liefs Erika

18. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    marykay, supergefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Remy Ezra! geniet van hem!

19. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    En ook hier iemand die de 40 weken heeft bereikt.. Na al weken voorwerk en valse starten, verlies urine waarvan ik even dacht dat het vruchtwater was (schaam) en de poeperitus zit junior nog lekker waar hij zit:(
    Op zich voel ik me wel aardig maar die 40 weken is stiekem toch een datum waar je vanaf de termijnecho naartoe aan het leven bent. Toen ben ik trouwens ook al 5 dagen teruggezet dus voor mijn gevoel ben ik echt met een olifantendracht bezig. Voor de meiden die ondertussen al bevallen zijn een dikke gefeliciteerd! Het geeft wel weer moed dat iedereen uiteindelijk toch blijkt te bevallen;)
    De rest wens ik een heel fijn weekend en ik hoop dat het bij jullie ook allemaal snel mag gaan gebeuren. Ik lees hier gezellig mee!

20. Ellen291982

jeetje kan het me voorstellen dat je het zat bent ja.
    Hier 1 dag overtijd en nog steeds niks. Zat net echt te janken omdat ik het zo zat ben nu. Steeds voortekenen en dan zet het niet door. Ik hoop zo dat het voorwerk wel wat gedaan heeft. Ik had eigenlijk verwacht dat ik allang bevallen zou zijn. en niet overtijd zou raken. Maandag naar de vk behalve als mijn meisje op gaat schieten en er gewoon uit gaat komen (duim please voor me)

Deel Deze Pagina