geen tekenen...40 weken zwanger..

Discussie in 'De bevalling' gestart door claudia2008, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@suzanne oja ben je stiekem aan het bevallen? ik hoop het echt voor je meid. Zou super zijn!!!

2. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik duim voor je hoor, helpt het enigszins? Ik had gisteren een ontzettend drukke baby en kan het dan toch niet laten om te denken "misschien gaat ie komen" maar vanmorgen weer alles rustig helaas. Het zou vandaag een mooi vaderdagkadootje zijn als de baby zou komen. Vanmiddag gezellig brunchen met de familie, kan ik mijn zinnen weer even verzetten. En we wachten weer af...

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hier morgen 40 weken al heb ik het idee dat ik overtijd ga dit keer

4. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ben vandaag 40 weken, heb ook nog geen tekenen. Alhoewel ik soms lichtjes denk te voelen dat ik wat krampjes heb, maar dat kan ik me ook verbeelden. ;)

5. Mhe

Mhe Lid

31 jul 2008
    23
    0
    0
    Hallo meiden,

het heeft even geduurd, maar ik ben 17 juni om 23:25 bevallen van eengezonde zoon. Zijn naam is Stijn en weegt 3425 gram en 54 cm lang. Natuurlijk vind ik het de mooiste baby die ik ooit heb gezien. DE bevalling is heel slecht verlopen en het is uiteindelijk ook een keizersnede geworden. Had na 12 uur weeen nog steeds maar 4 cm ontsluiting. De details hoe dat komt zal ik ik jullie maar besparen.
    MArykay gefeliciteerd met Remy. Heel veel liefs en geluk.

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! Mooie naam :) lekker nederlands :D

Liefs

7. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hee dames,

daar ben ik weer een keer...
    net strippoging 2 achter de rug, maar heb sterk het vermoeden dat het ook deze keer (net zoals bij ons eerste kindje) niks gaat doen... :(
    Ik baal er best wel van allemaal... bij de eerste ook al ingeleid, hoop dit nu echt niet!
    Woensdag strippoging 3 en anders do. (41+3) afspraak ziekenhuis...
    Ze willen evt. wel thuis de vliezen breken wat bij onze eerste eigenlijk meteen goed heeft geholpen in het ziekenhuis... maar dat doen ze pas volgende week zondag de dag voordat ik ingeleid zal worden (mocht de beeb er dan nog steeds niet zijn...)

Misschien moet ik me maar gewoon overal bij neerleggen en komt de baby dan spontaan....
    Maar je begint je op een gegeveen moment wel af te vragen waar je 't aan hebt verdient... waarom ik...?
    Klinkt misschien een beetje dramatisch, maar op iedereen die me voorgaat ben ik stikjaloers... ik wil ons kleintje nu toch wel eens zien!
    Sorry, voor m'n gezannik.... :)

Groetjes Niki

8. Ellen291982

Gefeliciteerd meid met de geboorte van je zoon. Wat jammer dat je een zware bevalling hebt gehad, maar ben blij dat je zoon gezond is. Geniet er lekker van en doe maar rustig aan dat heb je wel verdiend.

@Michelle hahah nee het werkt nog niet maar vind het wel lief van je. Wie weet gaat het nog werken. Ik ga ook voor jou duimen. Hier dus nog afwachten en afwachten. Word er moe van. Morgen naar de vk. (helaas ad gehoopt niet tehoeven) maar dan moet ze straks nog komen en heb nu niet andere tekenen dan normaal. Maar ze zeggen altijd dat een bevalling zo kan beginnen he! Laten we het hopen

@niki Balen dat het nog niet werkt zeg. Ik mag pas naar het zh als ik 10 dagen overtijd ben. ad eigenlijk ook wel gehoopt dat ze eerder wat zouden doen maar vorige week bij de vk zeiden ze dit en bij 14 dagen overtijd inleiden (dat is vrij normaal lijkt me) ik hoop toch dat het wat gaat doen. Mijn man zegt steeds 1 voordeel je wet dat het hooguit nog 10 dagen gaat duren. En dat is ook zo. Hopenlijk heb je er ook een beetje wat aan. Volgende week zondag of maandag ben je misschien al wel mama en hopelijk eerder natuurlijk.

Sterkte met de laatste loodjes ik weet hoe zwaar ze zijn.

@ astrid hahah zo zit ik ook wel een beetje. Als ik weer een voorwee heb of harde buik denk ik zou het dan nu? helaas zet het niog niet door. Hoop voor je dat het snel gaat doorzetten

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Vandaag 40 weken, kleintje kom maar op ;)

10. Ellen291982

@ sanne ik hoop dat je babytje vandaag nog komt.

Ik ben vandaag naar de vk geweest. Ze ligt nog steeds netjes ingedaald. Alles was goed. Moet morgen een afspraak maken in het ziekenhuis als ik 10 dagen overtijd ben. Da gaan ze verder onderzoeken (hartje luisteren en inwendig onderzoek) ik hoop zo dat het niet zo ver hoeft te komen. Is heel normaal om overtijd te gaan en het kan elk moment gebeuren en dat weet ik wel maar toch ben ik er zo moe van. Van het wachten, en van de voorweeen en de jeuk. Ik heb zo'n jeuk op mijn buik en niks werkt. Olie niet, bodybutter niet, mentholgel niet, ijsklontjes niet. Ja helpt wel maar hele even. Kan het niet helpen om toch te krabben en mijn buik is daarom ook helemaal rood.

Wil nu zo graag bevallen!

11. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ja niet alleen het wachten, maar ook dat je ook niks kunt gaan doen of durft te doen. Maar vandaag had m'n vriend vrij dus zijn we er toch lekker op uitgetrokken met dit lekkere weer, lekker in het zonnetje gezeten bij een recreatieplaats. En morgen wordt het weer zo'n mooi weer, dus als beebie niks laat weten ben ik weer aan het water te vinden! ;)

12. Ellen291982

groot gelijk heb je . Ik dacht dat ik echt bang zou zijn als ik 37 week zou zijn ivm vruchtwater verliezen of dat ik zomaar zou bevallen in het openbaar hahaha. Maar de kans is niet zo groot. Als je je lekker genoeg voelt gewoon lekker doen. En wie weet werkt het wel om de bevalling op gang te brengen dat je relaxed bent.

13. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Nog snel even tussendoor, marykay gefeliciteerd met jullie zoontje lees het nu pas.
    geniet er van :)

en voor alle meiden sterkte met de laatste zware loodjes

14. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    even snel: ik ben dinsdag op woensdag nacht om 2 uur thuis bevallen van een zoon: Morris Dean, 3260 gram, helemaal gezond!

Om 8 uur begon het langzaamaan te rommel met rugpijn en de weeen begonnen rond half 9/9 uur. vk was om 20 over 10 hier en om kwart voor 11 getoucheerd, om 11 uur vliezen gebroken. van kwart over 1 tot kwart voor 2 heftige weeen en toen nog 11 min. geperst en om 1 min. voor 2 was ie d'r!
    ben nu helemaal kapot, maar we gaan lekker genieten!

Groetjes Niki

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!!

16. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    @Niki
    Gefeliciteerd!

17. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Hallo, ik kom hier even spieken hoe het hier gaat en vooral met Ellen! Ik zie dat ze sinds woensdag hier niet meer geweest is. Ellen ik hoop dat je eindelijk bevallen bent van jullie mooie meisje!

Niki gefeliciteerd met de geboorte van Morris!!

Voor alle meiden die wachten heel veel succes !!

18. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Hier ook 40 weken zwanger en ook geen tekenen :(

hopelijk komt het snel!

19. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Welkom bij de club!

Als de baby zich dit weekend niet aandient dan word ik maandag ingeleid. Ik vind het een beetje een raar idee, alsof ik de baby op bestelling krijg ;)

20. sammie82

sammie82 Lid

27 okt 2008
    64
    0
    0
    Ook ik mag meedoen. Gisteren 40 weken en heb nog steeds geen idee hoe voorweeën uberhaupt voelen...

Deel Deze Pagina