Ik heb nog nooit voorweeen gehad of iets, harde buiken ook amper eigenlijk. Ik voel me ook nog supergoed. Nu denk ik zou de bevalling dan nog lang op zich laten wachten? Heb nu echt gevoel van kan nog wel 3 weken duren. Iemand andere ervaringen?
Ja, hier! Heb tot de dag voor de bevalling nóóit voorweeën of harde buiken gehad. De dag van de bevalling heb ik af en toe een wee gehad. 's Avonds begon het pas echt en de volgende ochtend om 7 uur had ik al een prachtig meisje op m'n buik. Dus het zegt echt nog niets! Sommige vrouwen lopen wéken met voorweeën en lopen toch overtijd.
Hier ook ervaring mee. Geen harde buiken of voor weeën. Met 36+5 mijn slijmprop verloren, en wat menstruatie achtig gevoel. 's nachts begonnen er wat weeën te komen, en die dag is ze geboren met 36+6
Hier nog iemand zonder voortekenen. 's Nachts om 3.10 uur braken mijn vliezen en om 7.45 uur had ik mijn mooie mannetje op mijn buik.
ik had ook totaal geen voortekenen... een maand tevroeg braken opeens mijn vliezen, en 21 uur later had ik een prachtige zoon op de buik liggen.
Hier ook geen voorteken op de toen komende bevalling. 6.30 opgestaan, mijn dingen gedaan om 10.00 mijn vliezen gebroken en om 10.30 had ik onze meid in mijn armen (alles en iedereen was dan ook telaat bij me , alleen de vk was net op tijd). En ik ben bevallen met 40w3d.
Nooit voortekenen gehad, dacht echt dat ik weken overtijd zou gaan lopen. 2 dagen voor de uitgerekende datum braken 's ochtends vroeg mijn vliezen en 3,5 uur later was mijn zoontje er.
Er zullen wel 100.000 vrouwen jalours op je zijn haha half uurtje zeg! Gelukkig dat je vk er nog op tijd was!!! TS ik kan je hier niet mee helpen, ik ben nl ingeleid
Hier ook totaal geen voortekenen gehad. Om 00:00u 's nachts precies begonnen mijn weeën, maar omdat ik dus nog nergens last van had gehad, dacht ik eerst dat 't voorweeën waren. Totdat ik zag dat 't wel erg regelmatig was. 4 uur later was Milan geboren .
Bij de eerste had ik ook totaal geen voortekenen. geen harde buik, geen voorweeen, geen slijmprop, geen vollemaansgezicht of zo. Zat ook op de uitgerekende datum heel hard te verkondigen dat het nog wel een week of twee zou duren. Heb die dag zelfs nog de box geschilderd! En ineens braken die nacht de vliezen. Ben dus bevallen op 40w+1d. Dus het kan zo maar gebeuren! Succes!
Inderdaan!!!!! Jeeeee......dat hoorde ik ook aldoor om me heen, oh ik deed nog boodschappen en dit en dat.....helaas niet voor mij weggelegd, vanaf half zes zondagavond de weeenstorm in en dit stopte pas na 15,5 uur en eindigde met een mooie zoon. Ik ben dus wel iemand met veel voorweeen en harde buiken, het zegt dus iid niks. Afwachten maar, en dat is juist zo moeilijk!