Met mijn exvriend hadden we een jongens en meisjes naam verzonnen toen ik zwanger was van mijn dochter. Nu zijn we al een hele poos uit elkaar en verwachten mijn vriend en ik een broertje of zusje voor mijn dochter. Beide vinden we de jongens naam die ik met mijn ex had heel leuk. Nu weet ik niet of het wel kan om die te nemen omdat ik die ook met mijn ex had. Wat vinden jullie?
Als jullie er allebei geen moeite mee hebben en jullie zijn helemaal tevreden met de naam, waarom niet? Het gaat er om of jullie er een goed gevoel bij hebben en als dat zo is dan zou ik me er niet druk om maken. De naam gaat al snel helemaal bij jullie en jullie kindje horen.
En ik sluit me weer helemaal aan bij Florien en Linnypin Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Nu ben ik wel heel benieuwd naar de naam! Maar ik vind ook dat als jullie er beide geen problemen mee hebben, kan het gewoon toch?
Ik heb het heel bewust niet gedaan (hoefde ook niet, aangezien ik weer een zoon verwacht) Maar de meisjesnaam had ik niet gebruikt. Zo heb ik ook de wieg die ik toen had weg gedaan. Gevoelskwestie zeg maar. Dat was toen..... dit is nu en dit is met iemand anders en wil ik ook daarom heel anders hebben. Misschien zou je het nog kunnen overleggen met je ex? Wat vindt hij hiervan? Als jullie nog over dergelijke dingen kunnen praten dan.... Zelf zou ik het ook niet leuk vinden als we een naam zouden gebruiken die mijn partner met zijn ex had verzonnen.... hoe mooi ook. Oh voor een meisje hadden we toen bedacht; Resa Rosanne..... voor een jongen Tigo Marijn..... Deze keer hadden we voor een meisje Aniek, maar belde mijn vriendin toen ik 8 weken zwanger was dat ze een dochter had gekregen en die heet Anniek..... dus mocht ik een meisje hebben gekregen dan hadden we alsnog een andere naam gekozen. We verwachten onze zoon over ongeveer 3 weken (liefst natuurlijk wat eerder) Succes met je beslissing en je moet gewoon echt doen waar jij en je vriend jullie prettig bij voelen!!
Ik heb geen contact meer met mijn ex en mijn dochter ook niet. Hij is bezig met " belangrijkere zaken" maar dat even terzijde. Ik gebruik ook gewoon het wiegje en de babykamer. In het begin vond ik het wel een raar idee om deze naam te gebruiken maar nu we er serieus over nadenken en mijn huidige vriend er geen moeite mee heeft heb ik het ook niet. Volgende week echo dan eens kijken of het een meisje of jongen word. Ik vind het trouwens echt moeilijk om een jongens naam te bedenken of vinden!!
als jullie gevoel er goed bij is, zou ik het gewoon doen. Anders krijg je miss spijt dat je het toch niet hebt gedaan.
Ooh gewoon doen als jullie beiden er een goed gevoel over hebben!! Ben nu ook benieuwd naar de naam...