ik heb een mat care ultra gedaan en zie een heel licht streepje foto staat wel in me album iedereen zegt streepje is een streepje dus denk de ha ff bellen liefs
dank je wel heb net de HA gebeld die assistent zei nou ik weet nie of die testen wel zo goed zijn moet morgen komen voor een test daar ben de zenuwachtig van liefs
hoezo, heb je verder geen symptomen dan ik heb echt misselijkheid enzo en je hebt toch een lichte streep begrijp niet zo goed hoe ze dat kan zeggen "dat ze twijfelt erover"
ben misselijk met vlagen had last van de borsten maar das weg en een bolle buik en voor de rest niet veel symptomen meer had de eerst meer jaah ik snap het ook niet ik heb zo iets van streep is streep ik zie het wel ik ga de gewoon van uit dat ik zwanger ben @ michelle83 dank je wel meis liefs
ja ik ben echt de hele dag misselijk van smorgens tot smiddags en dan savonds ook nog een lekkere verkoudheid hmmm heerlijk hihihi
pff maar je moet maar zo denken hoe ziek zwak of misselijk je krijgt er over 8 maand wat moois voor terug en das het belangrijkste heb wel heel veelklachten gehad maar zullen vast hopelijk nog wel terug komen haha liefs sterkte meis met je misselijkheid en zo en geniet van je zwangerschap
@miriam24: Weet je al wat meer? Ook spannend zeg.....dat ze bij de huisarts gaan twijfelen.......Hoe maak je iemand onzeker! Ben benieuwd........ Hier nog niks van ongesteldheid te bekennen, duurt nu toch wel erg lang.......cyclus van 50 dagen inmiddels en nu 12 dagen overtijd.......Grrrr
hoi hoi ik zal er ook zeker van genieten zoals mijn partner ook zegt het is voor een goed doel groetjes
@ knorretje84 ik heb toch voor de zekerheid een test van cleurbleu digitaal gedaan en ben hardstikke zwanger en ga morgen gewoon de verloskundige bellen en heb jij al een test gedaan? wel spannend of niet ik zou voor je duimen veel liefs
genieten moet je ook zeker doen meis en het is cker voor een goed doel geniet van je zwangerschap en feliciteer de vader ook ff van mij veel liefs
hahahah miriam we zijn precies samen zwanger heb je dat ook gezien hihihih dat gaat een gezellige boel worden zo kunnen we lekker alles samen vertellen groetjes
hoe kan dit nu ik heb 4 positesten in handen en nu heb ik licht bruine afscheiding hoe kan dit ik ben ff radeloos help herkent iemand dit ben bang gaat het dan weer mis
onee het is niet waar de test geeft nu een negatieve test hoe kan dit nu waarom gebeurd dit nu weer waarom moet dit nu weer