Oh Isabel . Wat vreselijk meid. Het voelt nu zeker idd of je wereld onder je voeten is weggeslagen en geef jezelf de tijd om het te verwerken en met de tijd zal het hopelijk beter gaan. Veel sterkte gewenst de komende tijd.
ooh meissie echt heel veel sterkte vind het echt k*t ik weet echt niet wat ik moet zeggen heeeeel heeeel heeel veel sterkte liefs
het voelde echt alsof ik zwanger was het gevoel van vreugde het gevoel van ik wil het de hele wereld vertellen het gevoel van een kleine in je lichaam te hebben ik was misselijk ik had geen buikpijn het gekste is ik heb nog steeds geen buikpijn het doet helemaal geen pijn geen steken geen raar gevoel alleen vanmorgen nog de misselijkheid en zo als we eten dan is het afwaxhten normaal als ik eet heb ik last van misselijkheid echt serieus mensen ik heb nergens last van geen pijn het enige wat ik voel is verdriet ik heb nog totaal niet het idee dat ik NIET MEER ZWANGER ben
Nou ik heb juist wel de tekenen dat ik ongi zou kunnen worden. Ik heb altijd de avond daarvoor flinke hoofdpijn. dat heb ik nu al 3 dagen. Daarnaast heb ik pijn in mijn buik...net alsof ik heelerg ongi ben..weet iemand wat dat is dan? want ik ben nog niet ongi..hopen natuurlijk op zwanger zijn
Oww meid! Ik heb heel de middag aan je gedacht! Wat een kl*te nieuws zeg. Laat je lekker verwennen door je mannetje en als je wilt kan je hier altijd je hart luchten, alle meiden hier zijn er voor je! Dkke knuffel
hoi lieve mensen ook nu weer nog steeds geen bloed alleen bruin verlies en zelfs dat weer minder ik weet dat hier allemaal lieve mensen zijn en mensen die dit mss toch ook eens meegemaakt hebben ik weet ik krijg hier veel steun en dat vind ik ook erg fijn hier die steun heb ik ook echt nodig het is zoooooo tegenstrijdig het gevoel van ik ben zwanger en je hoort van iedereen 1 dokter dat dat niet is omdat nu 2 testen negatief zijn ik weet het niet hoor normaal voel je je toch ongi worden normaal voel je dat toch als het mis is ik kan dat maar niet begrijpen een paar maanden terug heb ik ook vmk gehad en die voelde toch echt veeeeeeeeeeel anders aan ik begrijp het gewoon niet maar evengoed dank jullie voor jullie steun ik heb die hard nodig
Hoi Isabel, Ik zou het testen gewoon even laten voor wat het is, hoe moeilijk ook. En gewoon afwachten tot je ongi komt. Ik heb weleens in het verleden gehad dat bij veel stress mijn ongi uitbleef. Weet niet of dat bij jou nu het geval is maar je maakt wel heel wat mee wat ook zijn weerslag op jou heeft. Probeer hoe moeilijk ook een beetje te relativeren en rustiger te worden. En hopelijk komt je ongi gauw zodat je over die onzekerheid heen bent en dan vol goede moed weer kunt beginnen aan een nieuwe ronde. Ik wens je veel sterkte.
er zijn nog geen tekenen ik word hier gek van ben echt radeloos de kleine was zooooooo gewild ik ben in jaren niet zo gelukkig geweest als in die 3 dagen
jaja het heeft vanacht doorgezet heb tot kruipens toe over de grond heen gekropen van de pijn heel veel bloed verloren sjonge jonge wou dat het menselijk lichaam anders was de dokter zij ik was ook pas 3 dagen overtijd zal maar zeggen hij vond dat ik veel te vroeg had getest hij zij je moet eigenlijk pas na een week testen dan is het het veiligst en is de teleurstelling niet zo groot waarom de vrucht los laat dat kan 1000de redenen hebben het was immers ook volgens hem gewoon te vroeg om te juigen en hij vond dat ik het geen miskraam kon noemen omdat het zoooooo ontzettend jong was gr
beetje meer medeleven van je huisarts kan geen kwaad vind ik hoor , hij zal toch ook welzien dat je erg verdrietig bent ..... Ennuh die testen vanaf je nod zijn er toch ook voor vanaf dag 1 na gemiste mensruatie .... hij zal het wel allemaal goed bedoelen hoor! dikke knuffel
hey meid ja dat weet ik ook wel maar het komt gewoon lullig over en tja op maar naar de volgende ronde hoe hard het ook is en mss toch maar wachten een paar daagjes als de menstruatie eigenlijk zou moeten komen hopelijk hebben we de volgende x meer geluk heb het gisteren en vanacht gewoon echt heel moeilijk gehad maar daar kom ik ook wel weer overheen ik had gewoon echt het yes gevoel maar dat komt vast nog wel eens dikke x
Zal zeker nog een keer komen ,maar als het mis gaat doet het wel pijn , en dan zit je niet te wachten op zulke opmerkingen van je ha ! Ik heb een mooi liedje in mijn onderschrift staan moet je maar eens naar kijken ... knuffel
wooohhh das wel een heeeeeel mooi nummer de tranen schieten mij in mijn ogen het is echt zo`n nummer waar alleen maar gevoel in zit de beelden die ze erbij laten zien echt helemaal super dank je wel
hai isabel... jeetje meis, wat shit allemaal. we zitten deze week in hetzelfde schuitje. ik had van het weekend twee positieve testen, was dus ook gewoon zwanger. ik ben het dindag verloren en ook naar de gyn geweest. mijn huisarts noemt het wel degelijk een vroege miskraam omdat je test gewoon uitwijst dat het positief is. herken het hele gevoel van verlangen en de blijdschap. ik ben dit weekend thuis van mijn werk om alles even een plekje te geven. het is gewoon zo verdrietig... sterkte... liefs Dina