Echo versus ovulatiestest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Soraya, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik snap even niets van het volgende:

Door omstandigheden ben ik nog onder behandeling bij de gynaecoloog. Niet om te helpen zwanger te worden overigens, maar wegens problemen na de KS van mijn dochter. Ik was daar vorige week dinsdag voor een controle. Hij zag toen dat mijn eitje op springen stond, ik zat op cyclusdag 11. Hij verwachtte de eisprong na twee dagen ongeveer.

Maar mijn ovulatiestests en temperatuur zeggen beide dat ik gister mijn eisprong heb gehad, zes dagen na die echo dus. Temperatuur moet uiteraard nog een paar dagen hoog blijven om dit te bevestigen, maar het lijkt erop. Heb zondag en maandag positieve personatesten gehad (met eisymbool op de monitor) en zondag ook een gewone postitieve ovulatietest. Ook had ik gister veel krampen

Heeft iemand een idee hoe dit kan?

Alvast heel hartelijk dank voor de antwoorden!

2. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi, heb je een overzichtje van je temp? Misschien kan ik dan helpen...

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi meiss..

ik heb gister ook een echo gehad en de gyn zei ook dat mijn eitje binnen 2 dagen zou springen, maar hun houden ongeveer de standaart maten aan die een eitje kan worden zoals 18-22 mm , maar sommige eitjes kunnen ook groter worden dan 22 mm dus dan groeien ze nog wat langer door, dus het kan best zijn dat je 6 dagen na je echo pas je ei hebt gehad, bij iedereen verschilt de grote van een eitje namelijk

hopelijk heb je er wat aan

groetjes Daantje

4. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Even kijken of dit zo werkt. Heb niet alle dagen kunnen tempen omdat ik er bijv. afgelopen zaterdag er 's nachts voor mijn dochter uitmoest. Maar ik ben er bekend mee, en verwacht de komende dagen een hogere temp.

http://www.fertilityfriend.com/ttc/inde ... index.php&

5. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Dank jullie voor de reactie trouwens. Ik kan en mag gewoon zwanger worden hoor, maar ik vond het zo vreemd. Het antwoord van Daantje klinkt logisch.

6. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

de link doet het niet...

7. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
  8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

nog niet :(

hier staat dat je moet inloggen..

9. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

als je inlogt bij ff ga je daarna naar 'sharing' en dan ' home page setup' dan krijg je een link. Die link moet je effe knippen en plakken. Succes!

10. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
  11. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Ja, hij doet het! Kan me inderdaad voorstellen dat je denkt je ei gehad te hebben. Ziet ernaar uit dat het dag 16 zou kunnen zijn, maar jammer dat je de andere tempen niet hebt. Ik zou het ook niet weten eerlijk gezegd, tegenstrijdig met wat de echo zegt....Gewoon goed gaan klussen zou ik zeggen!

12. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Het is vooral de temp van zaterdag die hij mist. Als ik die laag invul geeft hij het ei op dag 16, anders dag 17. Nou ja, ik krijg bij beide dagen een score 'good' als ik de komende dagen een hogere temp invul, dus ik ga er vanuit dat we kans maken deze ronde.

Ik wilde zondag al stoppen met testen, omdat ik dacht dat ik te laat was begonnen. Tot ik zag dat ik een lage temp had zondag, toen dacht ik, hij moet nog komen. Heb natuurlijk ook een aantal dagen verhoging gehad, zit met een oorontsteking. Dat maakt het ook allemaal niet duidelijker.

Deel Deze Pagina