geen temp stijging ben er helemaal door... bah bah

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Maxi, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Ik heb mijn tweede ronde clomid gehad nu met pregnyspuit afgelopen zaterderdagavond pregnylspuit gehad zondag zou het moment moeten zijn en dan maandag de eisprong, jaja nog steeds geen temperatuur stijging, ik zie het somber in.
    Het ergste is dat ik als peuterleidster werk en uitgerekend deze week meld de helft (zo voelt het) dat ze zwanger zijn. en ik maar slikken :( .
    Tegen de mensen die het weten zeg je dan maar, volgende maand weer een kans maar, voor mijn gevoel werkt het niet zo. Ik ben verdrietig. Weer twee keer in de week naar de gyn enz enz, maar ja het is voor het goede doel (het beste)
    Ik heb een diep respect voor mensen die hier al jaren mee bezig zijn!

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Tuurlijk ben je verdrietig! Dat mag toch ook! En het valt ook rauw op je dak dat iedereen zomaar chronisch zwanger lijk te zijn. Logisch dat je verdriet hebt!. Hoe lang ben je er al mee bezig als ik vragen mag?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je verdriet en teleurstelling is heel begrijpelijk hoor! En al die zwangerschapsaankondigingen worden daar niet leuker van!
    Ik hoop dat de hormonen hun werk toch nog gaan doen en dat jullie wens gauw in vervulling gaat.
    Volhouden hoor!
    Elmo

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi maxi,

Balen zeg! Maar blijf nog even door tempen ik heb namelijk 4 dgn na positieve ovulatie test een temp stijging gehad dus misschien komt het nog en uit bloed bleek ook dat ei gesprongen was.

gr vruchtje

5. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Bedankt vruchtje,

Ik moet vrijdag bloed prikken, dus ik hoop nog een klein beetje op goed nieuws. Dit is wel een hoop wachten he je leeft van ovulatie naar menstruatie ondertussen maar wachten en wachten.

groetjes

6. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi Stienke,

Ik ben nog niet eens zolang bezig vanaf maart/ april, maar omdat mijn ongesteldheid uitbleef zonder zwangerschap kwam ik al snel in de molen terecht. Ik mag wat dat betreft van geluk spreken, de meeste mensen moeten het eerst een jaar proberen voor ze doorgestuurd worden naar de gyn.
    Maar het maakt het niet makkelijker ik denk juist dat in het begin je verwachtingen wat hoog zijn, of is dat alleen bij mij het geval?

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij zijn na 1,5 jaar ook doorverwezen naar gyn en inderdaad de eerste maanden heb je nog veel hoop omdat je niet weet dat het (misschien) niet helemaal goed zit bij een van de twee of allebei. Die wachtweken vanaf je ovulatie tot aan je ongie zijn inderdaad het ergst, althans dat vind ik. Maar ja we blijven proberen en positief. En ik denk altijd maar "ooit" komen wij ook vast wel aan de beurt.

Hoop vrijdag op een goede bloeduitslag!

gr vruchtje

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Maxi...suc6 met prikken vrijdag!

9. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Heb nu wel een stijging een behoorlijke zelfs ik mag over zes dagen testen. Ik hoop zo dat ik zwanger ben, ik zie er gewoon tegen op om weer van voor af aan te beginnen, het wachten vind ik het zwaarst. De maanden duren lang als je van clomid naar pregny naar eisprong naar menstuatie leeft. Ik vind dit helemaal niets, maar een kindje is zo gewenst.... Maar ja daar weten jullie alles van :( Maar ja het is nog niet zo ver.... wij hopen dat we zwanger zijn ;)

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Hoe was 't vrijdag?

11. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Bloed prikken ging prima , maar ik heb geen vervolg afspraak bij de gyn, ik denk dat als ik niet ongi word ja dat zou het mooiste zijn. Maar als ik het wel word dan is de bloedtest belangrijk om te zien of ik met pregnyl wel een eisprong heb gehad.
    Tenminst dat denk ik mijn gyn is niet echt duidelijk geweest.

Nu zit ik met het volgende, ik las ergens dat je niet zelf mag testen na pregnyl omdat er zwangerschaps hormonen in zitten dit kan leiden tot een positieve test terwijl je niet zwanger bent.
    Ik vind mijn gyn heel erg aardig en voel me bij hem op mijn gemak, maar hij is niet duidelijk. hij heeft ook niet gezegd wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden na de pregnyl, van mijn cyclus uitgaan is nogal moeilijk (onregelmatig) ik doe dit wel maar dit geeft geen zekerheid.
    Of ik hem moet bellen als ik niet ongi wordt grrr ik word gek van deze onzekerheid.

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Ik zou gewoon bellen, je hebt er recht op om te weten hoe het zit toch? Succes!

13. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    WEL of Niet.... das de vraag?

Ik voel me ander ben al vanaf zondag misselijk en heb allemaal buikpijntjes, ik durf niet te hopen. Maar toen ik vandaag in de bus naar huis zat en hij reed over dezelfde bult met spoorlijn als altijd, maar dit keer kreeg ik een gevoel of ik aan het schommelen was, brr beroerd joh dus ik heb toch weer een beetje hoop.

groetjes :rolleyes:

14. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    WEL of Niet.... das de vraag?

Ik voel me anders ben al vanaf zondag misselijk en heb allemaal buikpijntjes, ik durf niet te hopen. Maar toen ik vandaag in de bus naar huis zat en hij reed over dezelfde bult met spoorlijn als altijd, maar dit keer kreeg ik een gevoel of ik aan het schommelen was, brr beroerd joh dus ik heb toch weer een beetje hoop.

groetjes :rolleyes:

15. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Tsja meid daar kan ik je helaas niet bij helpen vrees ik...ik duim wel voor je!

Deel Deze Pagina