Ik zit met een probleem en misschien dat iemand dit herkent??? Ik houd al een tijdje een temp. curve bij (niet online). Ik heb vorige maand (18 sept.) een aantal dagen bruin verlies gehad, ik ga er vanuit dat dit mijn menstruatie is geweest maar ik heb deze cyclus heel geen stijging in mijn temp waargenomen, ik heb bijna elke dag dezelfde temp (36,3) ben nog steeds niet ongesteld terwijl ik gemiddels een cyclus heb van rond de 21/22 dagen...heb al verschillende testjes gedaan maar helaas niet positief... wat moet ik nu? nog wachten of langs de dokter gaan??? heb overigens wel zwangerschapssymptomen zoals moe, duizelig, dromen, warrigheid, jeuk aan tepels, geen zin in sex, opgezette buik (niet normaal ik lijk wel 5 maanden zwanger ) ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen...
Als je een account maakt op Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting en daar je temperatuur invult, kun je hier een link plaatsen (of in je onderschrift) en kunnen de meiden hier meekijken.
Heel gek zeg! Misschien komt het 'gewoon' van de spanning? En niet lullig bedoeld, maar het zou ook aan je thermometer kunnen liggen als je steeds precies dezelfde temperatuur hebt. Als het je zo dwars zit, gewoon naar de huisarts gaan. Het is inderdaad heel raar als je nu ineens zo'n lange cyclus hebt, maar niet zwanger bent. Sterkte, het lijkt me een verwarrende situatie!
Zoals je weet Colo sluit ik me helemaal bij je aan. Typisch dat we dat beide hebben. En vooral toen je toen straks zei dat je branderige, jeukende en droge ogen hebt. Ik weet het ook niet meer. Ben al naar de HA geweest en eerst stuurt ze me weg dat ik me niet zo aan moet stellen en nu krijg ik van haar mannelijke collega "tja met die branderige ogen kan het toch wel een zwangerschap zijn" Grrr.... Ik snap je frustratie lieve Colo.