Innestelingsbloeding of niet...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bride, 20 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    Goedenavond dames,

Ik heb hier al heel lang na zitten zoeken en verhalen over gelezen maar ik word gek van mijn lichaan;

Hier mijn verhaal

ik heb altijd een regelmatige cyclis van 30 dagen, alleen in december een keer 41 dagen... ik ben al ruim 2 jaar van de pil af

nu ben ik al een paar dagen overtijd uitgaande van een cycli van 32 dagen (beetje gemideld) nu heb ik eergister negatief getest, maar heb nu al 2 dagen een beetje rozig/ bruinig slijm wat ik verlies, ik had zoiets van nou daar komen die :evil: en doe maar wat voor maar nee hoor de hele dag niets, maar nu zet het dus niet door en weet niet waar ik aan toe ben

ik weet van de zwangerschap van mijn eerste dochter dat ik pas heel laat HCG aan maak was al 8 weken overtijd en teste toen pas licht positief ( bleek ook al 8 weken zwanger) nu weet ik niet of dat er iets mee te maken heeft.

maar ik heb het idee dat testen dus niet zoveel zin heeft...

wat moet ik nu doen de ha wil niet gelijk bloed testen..

kortom wie herkent dit wat ik wordt gek wil nu ongesteld worden of weten dat ik zwanger ben

2. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    NIEMAND?

3. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Zit ff te denken hoe dat bij mij ook al weer zat.

Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was was ik ook al 6 weken. Ik had ook wel roze afscheiding en heel veel last van innestelingsbloed gehad.

Misschien nog fftjes wachten en dan toch maar laten prikken?

Succes hoor het gauw van je.

Liefs nance158

4. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    ik hoop dat je net als bij je 1e dochter zwanger mag zijn, sterkte !

5. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    helaas ik denk toch echt dat die verekte :evil: er aan zitten te komen....

het was dus een hele lange cyclis HELAAS! :(

op naar de volgende ronde, nu in ieder geval zekerheid dat is wel heel fijn, nou en voor de rest van de meiden sterkte met wachten en voor de zwangeren geniet ervan!

X Bride

Deel Deze Pagina