Zijn er meiden bij wie de temp (bijna) niet stijgt terwijl ze wel een eisprong (denken) te hebben? Weet niet of dit kan maar ik heb nu al een ruime tijd geen constante tempverhoging gehad. Weet niet of er dan toch nog een kleine kans is dat ik wel een eisprong heb.
Na je eisprong komt er progesteron vrij (veel tegelijk) die zorgt dat je temp stijgt. geen stijging is geen ei ben ik bang. Heb je toevallig een kaartje bij de hand?
ik zit op dag 89 vandaag (pff) en geentemp verhoging hier te zien. ja 1 dag en verder gebeurt er niets. ga woensdag naar de huisarts.... Denk niet dat ik een eisprong heb gehad, ondanks de eipijn en slijm die ik heb gehad
Hoi Natasja, Sorry voor de late reactie maar ik moest dit weekend werken en had daardoor geen tijd om te reageren. Morgen zal ik mijn tempgegevens invullen op ff en vervolgens mijn kaartje proberen te plaatsen. Ik hoop dat je er dan nog even naar wil kijken. Voor nu welterusten. Gr Prima
Ik had ergens gelezen dat bij 20% van de vrouwen geen merkbare temperatuurstijging optreedt na de eisprong. Het kan dus wel. Maar dan zou je nog wel 10-18 dagen na je eisprong ongesteld moeten worden...