Door Pregnyl gaat je temperatuur sowieso omhoog, omdat het HCG hormoon is. En zeker in de combi progesteron (wat je zelf aanmaakt + HCG ) Om te weten of je een eisprong gehad hebt kun je op 7 dpo bloed laten prikken, maar over het algemeen wordt je cyclus gewoon afgewacht.
Mijn bloed is vrijdag geprikt! Mag morgen bellen voor de uitslag... Maar mijn temperatuur is nu veel hoger dan na de Pregnyl prik, dus dat is het niet meer...
Vandaag toch maar even een testje gedaan om zeker te weten dat de Pregnyl uit mijn lijf is.... En dat is zo!! Ha,ha,ha.... Nooit gedacht dat ik nog eens blij zou zijn met een negatieve test
Ik ken het gevoel, dat had ik zaterdag ook haha, gek hé hoe dat in je hoofd kan werken. Nu op naar een mooi 2e streepje!!
Oh wow.... Net het ZH gebeld en mijn Progesteron was 70!!! De assistente noemde het letterlijk "Prachtig"
Is er bij jou ook geprikt op Progesteron Esther? En wanneer ga je testen? Ik duim ook hard voor jou hoor!!!
Dank je wel meid. Nee hier hebben ze niet geprikt, geen idee waarom eigenlijk niet. Ze hebben me wel al eerder in diverse cyclussen gevolgd en ik heb steeds een mooie eisprong gehad van mezelf, dus misschien dat ze het daarom niet nodig vinden. Ik hou het nog wel even vol om niet te testen hoor haha
Ik heb gisteren een test gedaan... Nu een hele discussie online over mijn tuurstreepje Morgen weer opnieuw testen, en dan natuurlijk meteen vet positief!!
Thanks Sandana.... Maar helaas is het al misgegaan CB Digital gaf vanmorgen nog wel "zwanger 1-2" aan, maar alles komt met grof geweld naar buiten zetten... :x