Deze cyclus begonnen met Clomid. Normaal heb ik temperatuur van 36.8 echter deze hele tijd tot IUI had ik een een verhoogde temperatuur 37.1. Dat zal denk ik door de Clomid komen? Zaterdag heb ik pregnyl gespoten, gisteren IUI. 's Ochtends had ik ook nog 37.1 gemeten, en nu bijna 24 uur na IUI had ik weer 37.1. Daaruit kan ik concluderen dat ik geen eisprong heb gehad? Wie o wie?
volgens mij heb je altijd wel een ei sprong als je pregnyl hebt .. ik heb nu 3 x i.u.i gehad en tempraturen werkte bij mij nie want ben standaard 36,4 .. aan tempratuur en toen ik aan clomid begon was het ineens 37,7 .. dus tja hormoon schommelingen etc ... maar pregnyl wekt de eisprong op dus je zou het gehad moeten hebben ... iig succes met de wachtdagen.
Ik denk dat je temp door de clomid hoger is geweest, waardoor je nu geen duidelijke stijging ziet. Als je pregnyl hebt gezet dan krijg je zowieso een eisprong. daarnaast is het zo dat je temp normaliter omhoog gaat als je progesteron na je ei omhoog schiet en dat mag 3 dagen duren na je eisprong voor je temp omhoog gaat. Maar omdat door de clomid je temp al hoog was, zie je nu geen stijging.
Mijn temperatuur stijgt altijd pas 3 tot 4 dagen na de pregnyl. Dat heb ik bij anderen ook wel eens gehoord. Dus misschien dat de stijging nog komt. Ik ben ondertussen maar gestopt met temperaturen, omdat ik me steeds druk maakte dat de timing van de IUI verkeerd was. Ik vertrouw er nu gewoon op dat het gaat zoals het hoort te gaan. Anders maak je jezelf gek. Succes!
Ahaaa, nou ontzettend bedankt hier voor de wijze lessen. Echt heel blij met jullie Ik berg mijn thermometer voorlopig op in mijn nachtkastje om deze er een hele tijd niet meer uit te halen. Dan wordt het vast een stuk rustiger in mijn hoofd. Eerst was ik bang, door hoge temperatuur dat mijn eisprong te vroeg is geweest. En nu zat ik alweer in de stress dat ie nog niet is geweest. Ha ha Bedankt hoor!