Haai meiden! Voor dat ik met zwanger worden begon werd ik ongeveer eens in de 3 maanden ongesteld. Dit lag aan mijn laag gewicht, maar inmiddels heb ik er wat kilootjes bij gekregen, en werd netjes rond de 38/40 dagen ongesteld. De laatste 3 keer zelfs 38 dagen precies! Het is best nog een lange cyclus... maar goed... beter lang dan niks. Nu zit ik inmiddels op dag 57...... Aan de ene kant wil ik naar een dokter.... maar ik vind het te vroeg om te gaan. Ook omdat ik niet zo n makkelijke dokter heb. Stuurt je niet gauw door. En aan de andere kant wil ik gewoon afwachten. Hoe kan het ineens zo lang zijn? Vaag hoor zo n cyclus! Wat zal ik doen? even afwachten?
lange cyclus kan verschillende oorzaken hebben. je cyclus is laatste maanden tussen 38-40 en nu 57 heb je al een zw schapstest gedaan? Anders zou ik naar de huisarts gaan die kunnen het eventueel ook opwekken. Je leest vaak bij lange cyclussen en onregelmatig dat etos zwanger worden pillen bij meiden (niet alle meiden) werken dat zorgt ervoor dat je cyclus ook korter word. enigste nadeel daarvan is dat het in begin ook langer kan worden hier op het forum is er veel over te vinden.
Bedankt voor je antwoord! Nou nog steeds geen ongi. 2 weken geleden was de test nog negatief. Dus dat zal het nu ook nog steeds zijn. Ik heb etos zwanger worden en ook teunisbloemolie..... Thanks!!
2 weken geleden getest? Dan zou ik er nu nog maar eentje doen om een zwangerschap uit te sluiten of juist te vieren! Ik had ook een onregelmatige cyclus en ben ook vrij snel zwanger geraakt..