geen tempsijging maar wel een eisprong

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by skatjuh87, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Het gaat alleen bij jou anders hahahaha. Er is een Clomid topic en iedereen heeft follikelmetingen....

Bij de 50 MG heb je ook een grote kans op meerdere eitjes ;). Ken iemand dei had met 50 MG al overstimulatie!

Maar goed meis.... Ik zou wel zeggen dat je liever FM's wil... Daar heb je recht op en is voor jou een stukje zekerheid dat er wel echt een eitje doorgroeit :).

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

je hebt er helemaal gelijk in. Ik ga vrijdag gewoon ff flink op m`n strepen staan. Wist eerlijk gezegd niet beter maar als je ook al overstimulatie kan krijgen bij 50 mg wil ik zeker dat het in de gaten word gehouden.

Heel erg bedankt voor jullie berichtjes en geduld met mij.
    Ik ga lekker eten en dan ff in huis aan de gang, ik hou jullie op de hoogte

3. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Jaa echt doen hoor meis! Je hebt er recht op!! En puur voor je eigen geruststelling, ga je om de dag weet je zeker dat het eitje doorgroeit of dat er niks gebeurd.

Heel veel succes!

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hallo dames, aan mijn templijst is te zien dat hij vanaf dag 15 wat omhoog ging ( was maar een kleine stijging )
    nu had ik vanmorgen een temp van 37.4 en dat is hoger dan ik ooit heb gehad. Als jullie mijn templijst zien en jullie zouden een eisprong spotten, wanneer was deze dan?

Ik hoop zo dat t n ei betekent

Share This Page