Wie helpt me?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door AnneSH, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneSH

AnneSH Nieuw lid

28 jul 2009
    3
    0
    0
    Hallo allemaal,

Deze maand heb ik mijn temperatuur bijgehouden. Nu heb ik het idee dat ik een eisprong heb gehad maar ben er niet 100% zeker van. Wie kan mij helpen met het lezen van mijn grafiek?

Mijn temperatuur ligt tot dag 22 van mijn cyclus rond de (36.1). Op dag 23 heb ik een stijging naar (36.5), hij blijft vervolgens 4 dagen hoog maar daalt op dag 27 naar (36.1). Op dag 28 is hij (36.3), dag 29 (36.4), dag 30 (36.6) en dag 40 (36.7).

Wie kan mij helpen de sterke daling en vervolgens sterke stijging te verklaren? Heb ik nu wel een eisprong gehad of niet? En zo ja, wat kan de sterke daling-stijging betekenen?

Ik heb trouwens een vrij lange cyclus vanwege stoppen met de pil...

Alvast bedankt!

Anne

2. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hoi Anne,

Ik denk wel dat je eisprong hebt gehad, nl op dag 22, want daarna heb je 4 dagen een hogere temp gehad, die dan even daalt op dag 27, maar dan klimt jouw temp wel weer omhoog.....die daling is volgens mij redelijk normaal....kan verschillende oorzaken hebben...
    Maar als ik jou was, zou ik bij fertility friend online een temp kaartje invullen, die geeft, als jij jouw gegevens invult, de dag van eisprong aan....dan weet je het zeker!
    Als FF ook aangeeft dat jouw eisprong op dag 22 is geweest, zou je misschien wel een testje er tegen aan kunnen gooien als je nog niet ongesteld bent geworden, want dan zit je al op 18 dagen na eisprong......Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat alles nog wat van slag is door het ontpillen.
    Succes ermee!

Deel Deze Pagina