geen tijd voor je zelf?

Discussie in 'De lounge' gestart door lidia, 4 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb 3 kinderen en ben thuisblijfmama, maar tijd echt alleen voor mezelf..wat is dat? Overdag ben ik altijd wel in huis bezig en met de kinderen, 's avonds als de kinderen op bed liggen doe ik m'n thuiswerk. Ik ga alleen vaak op vrijdagavond naar een vriendin een paar deuren verder, maar dat is het wel zo'n beetje eigenlijk! Wel ben ik een paar weken geleden eens lekker gaan winkelen met m'n nicht(je), lekker allebei zonder kids en dat is wel voor herhaling vatbaar!
    Mijn dwarsfluit ligt al tijden ongebruikt, want als ik eindelijk eens tijd heb is het te laat om te gaan spelen. (geluidsoverlast voor de buren)

2. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    mijn vriend en ik hebben iedere avond tijd voor ons zelf...om 20u ligt de kleine op bed en dan is het idd ''grote mensen'' tijd

verder plannen wij ieder een vaste dag per week voor ons zelf in.
    De dinsdagavond is voor mij en de donderdagavond voor mijn vriend. tot 20.30 ongeveer en dan gaan we samen banken of zo

nou willen we ook 2 keer in de maand een avond voor ond plannen. de ene keer plan ik een avond in en de andere keer mijn vriend. het blijft dan een verassing voor de ander maar lijkt me wel leuk. je doet dn weer eens moeite voor elkaar en probert bewust van die avond/dag te genieten en je laad je batterij weer op

Miss heeft hier iemand iets aan! :D

Deel Deze Pagina