Na ca 5 mnd ben ik de borstvoeding aan het afbouwen. Ik geef nu nog 2 van de 5 voedingen (smorgens en savonds). Echter sinds het afbouwen voel ik eigenlijk geen toeschietreflex meer. Zou onze kleine man dan wel voldoende voeding krijgen (smorgens is hij vaak weer wat eerder wakker dan voorheen..)??
De kans is groot dat met 2 voedingen je productie een aflopende zaak is. Met 5 maanden is dat eigenlijk nog te vroeg. Maar goed, je was aan het afbouwen toch? Dus dat je geen toeschietreflex meer voelt dat kan daar mee te maken hebben Vroeger wakker zijn kan allerlei redenen hebben. Hoeft niet met de voedingen samen te hangen per se
Mijn produktie was steeds goed, maar het is nu mijn eigen keuze om af te bouwen. Wilde eigenlij proberen de ochtend en avond voeding te houden, maar als hij hier niet voldoende meer aan heeft, gaat dat weer ten koste van de nachtrust...
Ja dat is de vraag,of het daar aan ligt of iets anders.Dat is soms moeilijk vast te stellen. En je productie omhoog brengen is natuurlijk niet de bedoeling nu. Anders laat je hem gewoon eerst nog bij je drinken en geef je nog een klein flesje na?