Er is een baby van de maand en een buik van de maand. Is het misschien een idee om ook een lid van de maand te doen? Een lid die een maand lang in het zonnetje staat zeg maar? Met foto evt (als je anoniem bent niet natuurlijk) en een verhaaltje over zichzelf? Dan kom je nog meer te weten over je medeforummers. Leek me wel heel erg leuk.
Nou omdat het misschien leuk is meer van elkaar te weten? Doen we op het forum toch ook? Baby van de maand en buik van de maand is toch ook leuk?
Is zeker leuk, maar is iets waar iemand zich actief voor aanmeldt en gaat alleen maar om een foto. Ik kan me helemaal niks voorstellen bij zo'n 'lid vd maand'. Moet je je dan zelf opgeven? Stemmen de overige leden dan voor de leukste? En dan obv een foto of een stukje tekst ofzo? Of zou het een willekeurige keuze door ZP moeten zijn? Met het risico dat er steeds iemand uitrolt die het helemaal niet wil...? Ik snap wel dat ze het niet zien zitten
nee naturulijk wel meiden die willen Anders is het idd niet leuk. Misschien wel keuze van zp zelf (met toestemming van het lid door pb te sturen) gaat dan om leden die niet anoniem zijn. Ik zat er zo aan te denken door een aantal jaar terug. Kwam ik vaak in een cafe waar ze ook gast van de maand hadden en dan onder de vaste gasten zeg maar. Was een succes! Maar goed de een houd ervan en de ander niet natuurlijk. Leek me wel leuk omdat er ook vaak topics zijn over wat voor werk iemand doet, hoeveel kinderen, wat iemand zijn hobby's zijn.
Je zegt het al in je voorbeeld: de vaste gasten.Met andere woorden:iemand die nog niet zo lang lid is hier of wel lang lid maar niet veel reageert of lang lid is maar niet zo populair....maakt dan waarschijnlijk weinig kans om lid van de maand te worden. Hoe eerlijk zou dat dan zijn?
Heel eerlijk. Een actief lid draagt nu eenmaal meer bij aan het forum dan een stille meelezer.. De schrijvers zijn degenen die het forum maken, ja toch? Ik zou zoiets baseren op hoe mensen reageren, hoe vaak ze reageren, en dus op wat ze 'betekenen' voor het forum.. Iemand hoeft dan echt geen jaren lid te zijn, ik zou alleen ook geen members kiezen die net 50 berichten geplaatst hebben.. Als dit geen 'nut' heeft.. Wat heeft een buikfoto op de hoofdpagina precies voor nut? Dat is toch ook gewoon voor de leuk? Ik vind een lid van de maand wel een leuk idee!