Hoi meiden, Vorige week woensdag heb ik een geslachtsbepaling laten doen bij een echobureau. Ik was toen precies 15 weken zwanger. In eerste instantie werkte de uk niet mee (armpjes tussen beentjes, benen bij elkaar, navelstreng in de weg etc.). Uiteindelijk dacht de echoscopiste balletjes en een piemeltje te zien. Op het echobeeld was de navelstreng ook duidelijk zichtbaar. Ik ga nu enorm twijfelen of het wel klopt. Een collega van mij die verpleegkundige is geweest zei meteen, dit is toch de navelstreng? Helaas heb ik heel weinig ervaring met echobeelden en hoe een piemeltje erop de echo uitziet. Wat denken jullie??
Ja he, het ziet er inderdaad uit als navelstreng. Ik vind het ook wel erg groot voor een piemel/balletjes. Volgens de echoscopiste is het eerste stukje het piemeltje. Jouw foto ziet er heel anders uit hihi. Lastig hoor!
Allebei. Op de eerste foto zie ik balzakje met piemeltje met recht daarachter de navelstreng die dus boven piemel en balzal uitsteekt.
Dank je! Ik hoop dat je gelijk hebt Vrijdag heb ik weer een controle echo, zal het dan nog eens vragen.
Met 15 weken moeten ze het al goed kunnen zien. Ik heb pretecho met precies 13 weken gehad en toen lag de navelstreng strak tussen de beentjes! Ze dacht een meisje Maar zei kom terug met 14 weken en 3 dagen. Toen overduidelijk een meisje!
Losse potty shot topics zijn niet toegestaan, hier hebben we het potty shot topic voor. Ik zal dit topic sluiten.