Eindelijk wachtbank...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cindell, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Eigenlijk zou mijn NOD op kerstavond vallen. Helaas had mijn eitje een ander gedacht. Dinsdag was hij eindelijk aanwezig. Nu nog wachten tot 4 januari.

Nog iemand op wachtbank? Dan zit ik hier niet zo alleen. 8)

Liefs
    xxx

2. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Haha, je bent niet alleen hoor! Ik heb een heel onregelmatige cyclus en weet daarom niet exact wanneer mijn NOD is, grrrr....!! Voelt kl*te, omdat je des te meer onzeker bent daardoor. Daarom vanaf hier een steuntje in de rug, ik weet hoe het voelt, dat eeuwige wachten....!

Groetjes, Pinda 83

3. vlinderss

vlinderss Lid

23 nov 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog iemand op de wachtbank, omdat mijn cyclus niet helemaal regelmatig is verwacht ik mijn NOD op 31 december of 1 januari liever niet natuurlijk, maar ja we weten nu gewoon niet wat er in ons lichaam afspeelt spannend spannend....
    nou heb ik nog wel een vraagje misschien dat jullie me kunnen helpen.
    kreeg net te horen dat we met de kerst als voorgerecht carpaccio eten en als hoofdgerecht biefstuk, nou wil ik ze niet zeggen dat we zwanger proberen te raken en dat het misschien deze maand wel eens "raak" zou kunnen zijn. maar volgens mij mag ik dat helemaal niet eten toch?

4. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    ik zit ook op de wachtbank.... kan op 3 januari testen :D! spannend! voelen jullie al iets?

5. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Hey suuzie,

Ik heb al wel dingen gevoeld, maar sinds gisteren heb ik nergens meer last van... ongi zal er toch wel aankomen, ben ik bang. Ik had:

* steken in borsten
    * druk in onderbuik
    * obstipatie
    * lage rugpijn
    * rond innesteling (als dit zo is), had ik erge steken in mijn onderbuik
    * beetje misselijk en moe
    * steken en druk in de liezen
    * spierpijn

Maar ja, nu nergens meer last van! Zijn er meerdere meiden die opeens nergens meer last van hadden (en toch zwanger bleken)?? Erg raar hoor!

Groetjes, Pinda83

6. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik mag ook op 3 Jan testen. Ik zit nu op 4dpo.
    En ook ik heb al van alles gevoelt

.gevoelige borsten (geen pijn maar meer het gevoel dat er warmte van binnen uit,niet de hele dag hoor)
    .meerdere keren ongikrampen, niet heel pijnlijk
    .sinds vandaag af en toe een vlaag van misselijkheid
    .vandaag koude handen
    . Lage rugpijn ene keer wat meer als de andere keer
    . Spierpijn in me schouders
    . Afgelopen 2 dagen hoofdpijn gehad
    . Moe meer gapen en uitrekken
    . En nog wat van dat soort dingen

Weet niet of dit met een eventuele zwangerschap te maken heeft maar ja

Liefs

7. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    @vlinderss Volgens mij mag je tot het moment dat je overtijd bent gewoon alles eten. Alleen geen alcohol. Dit omdat het "vruchtje" nog niets van jou meepikt.

8. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Hier ook op de wacht bank, helaas ook erg onregelmatige cyclus.
    Ik hoop nergens op, maar het zou geweldig zijn om dit jaar nog een beetje goed af te sluiten.

9. moorske

moorske Actief lid

4 jan 2008
    479
    0
    0
    hier nog eentje op de wachtbank!
    zou ergens rond 3/4/5 jan. mijn nod hebben.....rustig afwachten dus!

inderdaad gewoon lekker alles eten, pas maatregelen treffen als je zeker weet dat je zwanger bent.
    je mag ook best alcohol hoor, mijn vk zei bij mijn vorige zwangerschap (toen hadden wij net carnaval gehad vantevoren en had ik veel gedronken en voelde me toen erg schuldig) dat dat niet erg is want je hebt nog geen bloedband met je kindje zo vroeg!

10. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    België, Limburg
    Maayke en moorske hebben gelijk. De eerste weken heb je sowieso nog geen bloedband met je baby. Ik let er zelf niet zo erg op. In het begin deed ik dat wel. Toen bedacht ik me dat het lang kon duren eer je zwanger raakt en ook alles ontzeggen maakt je dan een beetje gek... Het klinkt misschien wat erger dan ik bedoel.

In ieder geval duim ik voor iedereen positief in 2011, liefst zo vroeg mogelijk.

En uiteraard vrolijk kerstmis en fijne feesten!

Xjes

11. vlinderss

vlinderss Lid

23 nov 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames daar was ik weer, geen internet en laptop tot mijn beschikking gehad de afgelopen dagen.
    nog wel bedankt voor jullie reacties. heb heerlijk gegeten tijdens de kerst alleen geen alcohol gehad.
    jullie fijne kerstdagen gehad? en hoe voelen jullie je?? er zijn bij mij momenten dat ik mezelf wel anders vindt voelen maar ook momenten dat ik het voor deze maand weer somber in zie...
    nog even afwachten dan weten we het zeker.
    liefs,

12. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    hoi dames
    ik kan ook rond 3 januari testen
    mijn laatste menstruatie was op 6 december.. toen wel 3 dagen alleen maar bruin verlies gehad en in mijn plas een beetje rood..
    afwachten maar.. nog een weekje! :D

13. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Daar was ik dan ook weer een keertje, na alle gourmetschotels en kerstkransjes.... :)
    Hoe voelen jullie je? Mijn symptomen waren een beetje verdwenen, maar nu sinds 2e kerstdag komen ze een beetje terug:
    * moe
    * Steken in borsten (zijkanten)
    * Steekjes rond/ in baarmoeder en liezen
    * lage rugpijn
    * Verstopte neus 's morgens

Maar ja, door die PMS ben ik toch wel elke keer negatief gestemd en denk ik : ach nee... het is vast niet raak.

Ik vindt dit heel lastig om mee om te gaan, omdat je blij wilt zijn, gespannen bent en ook negatief bent en je niet blij DURFT te zijn.
    Hoe ervaren jullie dit? Ik wordt een beetje gek van de stress zo rond de NOD..!!

Succes met wachten allemaal!!

Groetjes, Pinda83

14. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    België, Limburg
    Ook hier veel stress. Allé, eigenlijk met spanning aan het wachten op ongi. Zelf voel ik niet veel, denk niet dat het raak is. Maar zekerheid heb ik pas als de duivels er zijn.

Pinda, je symptomen waren even verdwenen... Misschien niet erg op gelet door de drukke feestdagen? Ik hoop alleszins dat je een positieve test krijgt. Voor de rest van de dames (incl. mij, hehe) ook natuurlijk.

Duim, duim, duim...

15. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik mag zo 8 jan op de wachtbank duurd ook nog zo lang

16. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    mijn NOD is 3 januari, dus ook nog even wachten.
    geen echte klachten eigenlijk, alleen trekkerig gevoel in mn liezen.
    hopen dat het bij iedereen raak is

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik voor het eerst volgende maand... Al die termen hier, ik heb het echt op moeten zoeken!

10 januari zou ik ongesteld moeten worden, dat betekend dan toch dat dat je NOD is?

18. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Grrr.... tegen mijn verwachtingen in (of misschien stiekem ook niet), vandaag ongi geworden. En hoe! Lijkt of mijn baarmoeder in een centrifuge zit! Pijn, pijn, pijn!

Balen, mijn lichaam weet me steeds weer te foppen, maand na maand. Ik wordt er echt onzeker van! Herkennen jullie dit gevoel?

Ik wens de andere toekomstige testers succes! Op naar naar roze!

En natuurlijk allemaal een fijne jaarwisseling!

Groetjes Pinda 83

19. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    ja ik ben er ook al achter dat het lichaam je aardig voor de gek kan houden, ik zit nu in de 4e ronde.
    Vorige maand 3 dagen voor NOD zware buikpijn en rugpijn, dat had ik nog nooit gehad voor een menstruatie dus ik denken, het is raak!
    Maar nee toch niet.
    Het lichaam doet rare dingen, dingen waar je totaal niet mee bezig bent als je niet probeert zwanger te worden...

20. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog iemand op de wachtbank maar dan met name om te kijken hoe lang mijn cyclus deze keer duurt.. laatste was 49, keren ervoor rond de 34.. Ga nu dus starten met ovu testen, even spannend dus. Hoop dat cyclus nu korter is..
    Fijne oudejaarsavond allemaal en het beste voor 2011!!

Deel Deze Pagina