ja ja ik heb een schimmelinfectie ........maar nu vroeg ik me af of dit schadelijk is tijdens de zwangerschap voor het kindje ? ben van de week wel naar de ha geweest maar ben het vergeten te vragen ....... heb gelukkig wel een zalfje gehad maar volgens mij ben ik daar allergisch voor of zo
Nee dit is niet schadelijk! Het gebeurd heel veel tijdens zwangerschappen. Wel moet je behandeld worden want dit kan vroeggeboorte veroorzaken... En als je allergisch bent moet je even terug naar de HA!
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook een schimmelinfectie gehad en het kan geen kwaad! Ik heb gynodactarin (dat zijn 3 'eitjes') gehad en die werken als een tierelier. Het is een kuur van 3 dagen, iedere avond voor het slapen één 'eitje' inbrengen. suc6
Ook ik ben een van de gelukkigen met een schimmelinfectie tijdens de zwangerschap. Bij mij was de 1daagse kuur van gyndactarin al voldoende (1 zo'n eitje )
Voelt de infectie tijdens een zwangerschap net zo als een infectie zonder? Ik heb namelijk weleens schimmelinfecties, maar dan jeukt het en stinkt. Maar nu ruikt het alleen heel vreemd? Volgens de gyn was het normaal maar ze heeft niet gekeken. Ik vind het niet zo prettig!
nou ik heb dus wel vaker een schimmel .....maar altijd binnen zeg maar dus echt in de vagina ......en dan komt het van een kuurtje .... maar nu is het echt alleen mijn schaamlippen aan de buiten kant ......en het jeukt alleen .......en ik heb mega zin om de boel te scheren .....maar durf niet ...ik kan dus ook niet tegen haren ........heb zo nu en dan zo'n jeuk dat ik het gevoel heb dat er een platjes marathon beneden is ...
ooohh heerlijk ...en ik houd al helemaal niet van dit gezeik ......net zei iemad dat er vroeg geboorte door kan onstaan .....ben dus nu doodsbenauwd en is staat om de ha post te bellen ....weer een nachtje slapen lijkt me ook wel lekker ....
Ja erg he? Ik heb dat ook. Als ik veel afscheiding heb denk ik: vruchtwater! Als ik buikpijn of rugpijn heb denk ik: weeen! Of: placentaloslating! Hoofdpijn? zwangerschapsvergiftiging. Nooit geweten dat ik zo'n hypochonder kon zijn...
nou heb toch effe gebeld .....hoefde hem niet te komen laten zien (gelukkig) heb een lekker zalfje gerkegen die de boel gevoelloos maakt .........ga het zo testen ...maar goed vermoed niet dat het de oplossing is voor schimmel
geen jeuk meer ! het is een lidicoine zalf ....dus het is lekker gevoelloos ......moet zeggen het lucht wel op hoor ...het is nu net even of er een engeltje over heen piest
ja ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben ........de jeuk is zo goed als weg ...om de paar uur smeer ik het erop .......huid was ook kapot dus de combi van vaseline is ook wel errug fijn ipv zink
Ik heb al 2x een infectie gehad en dat is echt voor het eerst in mijn leven. Ik kreeg soort zetpillen maar dan voor de vagina. 3 dagen lang en het hielp erg goed! zeker niet mee blijven lopen hoor!
Ik heb er ook last van, niet bij de huisarts geweest omdat het meestal binnen een paar dagen wegtrekt.. Maar vroeggeboorte door schimmelinfectie? Is dat nieuw? Nooit over gehoord? Klinkt eng..
ja vond het ook eng klinken ..maar kan het me niet voorstellen ...er zijn zoveel zwangere dames met schimmelinfectie ........ hey maar als het iedere keer terug komt bij jou kun je beter wel even gaan hoor ....dan heb je meer kans dat je er voorgoed vanaf bent ....