Geen tuin wie nog meer niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door sorien, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er nog meer mensen die geen tuin hebben?
    Wij hebben wel een balkon die aan onze slaapkamer grenst maar dat is super warm.
    Want echt de hele dag staat de zon erop.:$

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ja wij... hebben dan wel 2 balkons alleen aan de voorkant kan ik niet zitten aangezien wij hondjes hebben en dit balkon ook de gallerij is waar de rest dus langs loopt en die ander daar zit je de gehele dag in de zon...

3. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

wij hebben een dakterras achter en een "balkon" wat ook galerij is.
    Wij zitten voornamelijk voor zodat ik mijn zoon in de gaten kan houden als ik met de buuf buiten zit

4. claudianicole

10 sep 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben geen tuin en zelfs ook geen balkon... Heb een galerij voor en een logia binnen maar met dit weer maak ik daar geen gebruik van... Ik trek er lekker veel op uit met de kinderwagen!

5. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Hier ook een balkon. Met hele middag volle zon. Daarom ben ik erg blij dat we dinsdag de sleutel krijgen van ons huisje :)

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ook wij hebben geen tuin. Balkon op het zuiden, maar heb een laken opgehangen waardoor het nu goed te doen is.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb ook geen tuin, alleen een klein balkon (waar ik nooit zit).
    Mis het hebben van een tuin wel hoor!

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Als je een achterplaats van 10 bij 12 en een flinke oprit en grote voortuin bij moet houden ben je wel eens jaloers op mensen met een balkon.
    Maar zou toch niet willen ruilen, :) ;)

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Wij hebben een dakterras en voor een hele brede stoep. Voor staan ook bankjes en een zandbak dus daar zitten we met mooi weer.

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.759
    904
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Heb een heel groot balkon maar is nu te warm om te zitten(was is wel snel droog);)
    Heb mijn slaapkamer raam open,vanaf de galerij komt een heerlijk verkoelende wind:)

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wij hebben alleen twee kleine balkons. Mijn oudste is graag buitn dus ik mis een tuin wel heel erg. Heb nu wel een badje op het balkon staan waar ze zmiddags in spelen.

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier ook balkon op het zuiden waar je echt niet wilt zitten. Wij (en de buren) zitten gezellig allemaal aan de voorkant op de gallerij :D Wij zitten met 4 huizen naast elkaar, en alleen de laatste buurman vind het niet leuk als wij er allemaal zitten. Ach je staat een keer op en ze kunnen er langs ;)

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    We hebben een balkon aan de achterkant aan onze keuken en het is wel lekker fris. De zon schijnt nu aan de voorkant en de woonkamer is nu echt te warm.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier geen tuin en geen balkon, echt rot met 2 kleintjes, zeker de oudste zou ik zo graag gewoon de hele dag buiten laten lopen. Gelukkig heeft mijn moeder een grote tuin maar daar zijn we ook niet elk moment van de dag natuurlijk. We hopen snel te verhuizen maar zijn afhankelijk van de grillen van de woningbouwvereniging.

16. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Helemaal geen buiten lijkt me echt balen, zeker met dit weer!!!

Zijn er nog veel huizen met helemaal geen buiten dan?

17. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Hier ook geen tuin, helaas. Zitten op een appartement, op 1 hoog. Achterkant is een balkon, waar (volle) zon is tot 2 uur. Maar aan de voorkant hebben we een stuk galerij, die van ons is. Die gebruik ik ook af en toe als balkon, want daar is schaduw.

18. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Wij hebben helaaaaaas ook geen tuin. Ons appartement staat al een jaar tevergeefs te koop, vanwege het missen van een tuin.
    Wel een redelijk groot balkon, waar een zandbakje en zwembadje staan en tot 4 uur zon. Maar was verlang ik naar een tuin...
    'Voordeel' is da je er misschien wat sneller op uit trekt met de kids. Ik ben op mijn vrije dagen heel veel buiten de deur. Maar het lijkt me heerlijk om gewoon de deur open te zetten. Ik blijf nog even dromen :)

19. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Wij hebben ook geen tuin. Wel een balkon op het zuiden wat stikheet is. Was druk bezig via de woningbouw een huis met een tuin te krijgen. Stond in Juni 6e, 5e en 4e dus dat ging goed, maar nu zijn per juli een paar regels veranderd en nu stond ik weer 11e. Nu mag ik weer een tijd wachten. AAAAAAAAARG!!!! Gaat het dit jaar niet meer worden een tuintje. Jammer want mijn ventje vindt het zo fijn.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hier ook een balkon met de hele dag zon, dus zitten er met dit weer eigenlijk nooit.

Deel Deze Pagina