Wij hebben twee balkons, een voor en een achter. Ik ben wel altijd erg bang dat dochter (2 jaar) naar beneden valt. Je moet er eigenlijk altijd bij zijn, dat vind ik vervelend!
Ja dat vind ik ook wel enorm irritant. Kan de deur ook niet lekker open zetten omdat ze anders op het balkon gaan en kan niet constant erbij blijven.
Wel een tuin, maar een kleine en pal op het zuiden. Dus buitenzitten met de kleine zit er hier ook niet in helaas.
Wij hebben ook alleen een balkon op het zuiden. Maar een zonnescherm, echt ideaal. Heb op het balkon zo'n kunstgrasmat en een zandbak. Vandaag ook een teiltje water neergezet, dus mijn zoontje heeft er lekker gespeeld. Mis een tuin wel heel erg, maar geen geld om te verhuizen. Probeer toch wat me het balkon te doen en ga veel naar buiten (park, badjes)
Hier ook een redelijk groot (vooral lang) balkon. Mis het hebben van een tuin wel, maar dat zijn ook meer momenten. Vanaf 11.30 ongeveer tot nu 19.00 de zon, dus in het voorjaar heerlijk om lekker alvast uit de wind van het zonnetje te genieten. Nu is het idd bloedheet, dus hebben we een parasol, die schuin kan staan. Maar goed, de dagen dat ik vrij ben gaan we toch vaak de hort op, dus het is nu wel goed zo.
Idd! Wil ik ook gaan doen als de kleine wat ouder is! Hier ook een balkon op t zuiden... En tsjaa vind t best lekker... Zou gek worden als ik nooit lekker relaxed op mn nbalkon in de tuin kan zitten! Slaapkamers grenze aan de gallerij waar de zon rond 7 uir komt en rond 9 weggaat (alsnog is t 25 gradn hoor) dus daar gelukkig wel een beetje 'frisse' lucht
Wij hebben alleen een gallerij. Ook wel een binnentuin, maar daar zitten we nooit. We hebben het erg getroffen met de buren, want er zijn 6 kleine kinderen en 4 jonge stellen die het allemaal goed met elkaar kunnen vinden. Iedere dag zitten we/ze met z'n allen buiten en razen de kinderen rondjes op hun fietsjes. De buren zonder kinderen vinden het totaal niet erg. Super! Ik mis geen tuin.
Hier ook geen tuin, maar wij zijn (waarschijnlijk daardoor) altijd de hort op met de jongens, dus we missen het niet heel erg...
Wij wonen sinds februari in een eensgezinwoning met tuin maar daarvoor ook 4,5jaar in flat. Zette gewoon een grote parasol op en dan ging het best.
Heb geen tuin meer. En mis hem voor geen meter. Letterlijk. Nu met me dochter heb ik hele andere manieren gevonden om toch lekker water pret te kunnen hebben op een balkon. Scheelt zo veel rotzooi. Kleiner badje en zo haha. Had dus een tuin badje dit badje dat groter dan dit groter dan dat. Pfffff. Nu gewoon een minibadje en ik geniet alla balkonia.
Ik woon nu 4 maanden in een appartement, zónder tuin, en ik word er stapelgek van, helemaal met dit weer! Ik ben zo vreselijk blij dat we over een maand eindelijk weg zijn hier!
wij, woon 3 hoog .. wel heel ruim balkon met zonwering, heb er zonsopgang en achter het huis gaat hij onder, waardoor dus heel de dag lekker koele slaapkamers.. Ik vind het heerlijk, balkon grenst aan de woonkamer en zoontje kan lekekr in een badje met of zonder schaduw! Maaar uiteraard willen we een benedenwoning met tuin in de toekomst!
Hier ook geen tuin en op het balkon continu wind en de schaduw maakt het te koud om lekker te badderen daar ... dus ik mis HEEL HARD een tuin!