geen tuitbeker...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mam85, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    onze zoon wilde ik laten wennen aan een tuit beker. eerstdronk hij er wel uit maar sinds paar dagen wil hij hem niet hebben.. hij weigerd gewoon..

    wanneer laten jullie, je kind uit tuitbeker drinken?
     
  2. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Fenneke krijgt haar roosvicee uit een tuitbeker s`middags bij haar boterham.
    Het heeft bij haar ook even geduurd voordat ze er uit wilde drinken.
    Gewoon doorzetten en dan gaat het weer vanzelf!
     
  3. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier duurde het bij de meiden ook even voordat ze het wilden. Kian drinkt nu nog uit een flesje.
     
  4. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    mijn zoon drinkt niet uit een fles en niet uit een tuitbeker.. ik gebruik dus een gewone beker
     
  5. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Daan drinkt ook niet uit een gewonen fles. nu had hij van het weekeinde de nuby fles met een rietje van me neefje in handen gekregen en daar droink meneer even wel uit haha dus ja wat staat er hier nu op het aanrecht?
     
  6. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Stijn die wilt niet uit een tuitbeker drinken dus ik ben begonnen met een een gewone beker en dat gaat harstikke goed, het nadeel is dat hij er alleen water uit wilt drinken en als ik er iets anders in stop dan wilt hij het niet, zelfs zijn opvolgmelk niet :D
     
  7. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    word dat niet een knoei boel :(: :rolleyes:
     
  8. Phemme

    Phemme Actief lid

    29 aug 2007
    452
    0
    0
    Hier nog gewoon een fles (met handvaten), wil binnenkort gewone beker gaan proberen.
     
  9. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Het valt wel mee met knoeien, Stijn moet alleen nog leren dat hij af en toe moet stoppen met drinken anders verslikt hij zich.
    Ik las hier ooit de tip dat je kan oefenen met een beker in bad zodat als ze knoeien het niet erg is :D
     
  10. bobbelientje

    bobbelientje Actief lid

    2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb allerlei bekers geprobeerd, verschillende tuitbekers met antilek, nubyfles met zo'n rietje. Madame wil pas sindskort uit een tuitbeker zonder antilek drinken of een gewoon glas. En het liefste die van mama :D .
    Misschien is hij er nog niet aan toe.
     
  11. iris die wou eerst geen ook geen tuitbeker
    ben toen begonnen aan de oefenbekers van difrx
    nu heeft ze al 2 maand ene gewone plastick beker
     
  12. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hier dronken ze alleen uit een gewone beker of met een rietje. Als je de beker vasthoudt wordt er niet veel geknoeid hoor.
     

Deel Deze Pagina