We (ik en mijn man) zijn paar jaar geleden naar Efteling gegaan en laat minute besloten om daar te eten. We zijn naar Applaus gegaan, restaurant in het theater. Zo heerlijk gegeten dat ik dit jaar zeker terug wil incl dagje park natuurlijk Maar serveren ze altijd het zelfde of is het elk seizoen wat anders?
Als je van pannenkoeken houdt is Polle's keuken ook heel leuk. Ook het beste van te voren reserveren.
Ik lust geen pannekoeken. Vond bij t restaurant juist heerlijk eten. Teriyaki enzo. Jeetje dat was echt heerlijk. Hou van Aziatisch eten, jummm. Maar helaas dus niet meer bij Efteling
Als je terug naar huis rijdt, heb je bij Waalwijk ook en McDonalds bij de aansluiting op de A59. Daar kom je precies langs. Daar achter (zelfde parkeerplaats) zit een heel goed Chinees-Japans rstaurant. De Mandarijn. Niet zomaar eentje, maar echt heel culinaire hoogstandjes (à la carte). Teppanyakki (aan de bakplaat zitten) kan ook. Applaus is goedkoper, maar als het je om het eten gaat, is dit echt een aanrader!
Ik weet niet of je ervan houdt maar in de buurt van de Efteling zit Grill-ig. Een tapasredtaurant met een all-in concept en echt heerlijk eten!!!
Grill-ig zit tegenover de molen toch? Vroeg me al n tijdje af wat voor iets het was haha. Daar maar eens heengaan, klinkt goed!
Ik heb er geen goede ervaringen mee en vrienden van mij (hier in de buurt allemaal) willen er ook nooit meer heen. Ik vond eten eten zo-zo en de bediening ronduit slecht. Het was nog wel rustig. Wij zijn niet de enigen... https://www.eet.nu/kaatsheuvel/steakhouse-tapasbar-grillig Het ligt wel makkelijk op de route. Maar als je toch ook wel niet-Oosters wil eten, waarom dan niet bij Het Wapen van Ravelijn eten? Dat is wel een vast menu, maar wel lekker, goede kwaliteit, goede bediening en heel leuk gedaan, helemaal voor de kinderen.
Bijzonder! Ik ben er nu 4x geweest, met verschillende anderen, en wij zijn elke keer prima geholpen. De laatste 2x waren we er met de kinderen en hadden we gevraagd voor een tafeltje vooraan, dan zit je namelijk tegenover de speelkamer. Ik kan er echt niks anders van zeggen dan dat ik super behandeld ben en het eten heerlijk was. Wat ik zelfs super vond is dat ze het potje van de jongste opwarmden en op een mooi bordje serveerden. Ze waren ook echt heel leuk voor de kinderen (de bediening). Laatste keer dat we er waren was in november. Wel denk ik altijd bij recencies mensen klagen natuurlijk liever dan dat ze zeggen dat iets top is. Ik bijv heb Grill-ig niet beoordeeld maar een slecht restaurant beoordeel ik wel altijd haha.
wij gaan juist zonder kinderen naar efteling haha. wij genieten zelf ook van achtbanen enzo en dat gaat niet met 2 kids van 2 en 5(3 en 6 tegen die tijd) gaan dan op de zaterdag als ze tot 00.00 open zijn en maken de hele dag vol. met tussendoor dus heerlijk ff eten normaal bij het theater zonder kids loopt je gewoon veel relaxter en kan je doen wat waar en wanneer je wil
Die is weg toch? Volgens mij zijn het restaurant en hotel er langs gesloopt en staat er nu een Burger King?
zit er ook een Van der Valk in de buurt? met lopend buffet. schijnt ook lekker te zijn. heb er 1x gegeten en was goed te doen maar das echt al lang geleden
Tegenover de pagode zit toko pagode en daar kun je wel bami of nasi eten met saté etc Of restaurant welkom in de Efteling? Naast de vogelrok? Menukaart: https://www.efteling.com/media/Pdf/Menukaart-Welkom.pdf Menukaart wapen van raveleijn https://www.efteling.com/media/Pdf/Menu-Wapen-van-Raveleijn.pdf
Er staat inderdaad een Burger King, maar de Mandarijn is er nog gewoon. Wij zijn er in Oktober voor het laatst geweest en mijn vader wilde er met de kerst heen, maar het is uiteindelijk iets anders geworden.
Hehehehe, bijnaam "vreetschuur". Heb ik vroeger wel eens gegeten als ik onderweg was met mijn ouders. Was destijds geen kwaliteit om over naar huis te schrijven. Maar goed, dan heb ik het al over 20 jaar geleden. Geen idee hoe het nu is. Nee, er is geen Van de Valk, maar wel een NH hotel. Bij het Efteling Hotel zelf kun je ook eten natuurlijk. In Kaatsheuvel zit ook een goede Griek en een goed Sushi restaurant (op de hoek van de markt).
Ik las laatst dat er nog steeds kersjes in de appelmoes zitten. zal nooit die keer vergeten dat er een wesp in het bakje appelmoes ging zitten en mijn vader dat beest doodsloeg. Appelmoes zat tegen de ramen en in de gordijnen! Heb er nooit meer een stap binnengezet zodra ik het huis uit was... Als wij na sluitingstijd nog wat willen eten, gaan we naar het Eftelinghotel.
wij zijn zondag nog bij grill-ig geweest en was echt heeerlijk! sushi restaurant daar is ook echt goed! in de efteling kun je idd ook aziatisch eten bij de pagode maar zit je niet binnen.. efteling hotel zou ik niet aanraden, weinig keus aan eten dan..