Meiden, ik lees van alles over allerlei zwangerschapstesten. Maar welke is nu goed? Vorige zwangerschappen (1 mk) testte ik met 2v5 van KV, maar waarom zijn die nu minder goed? En die testen van sensitest, hoe zijn die? Ben benieuwd!
Deze waren bij mij het eerst positief en blijven omowit bij niet zwanger: Uiterst gevoelige zwangerschapstest - Zwanger & Kids
Ik denk dat als je op nod test elke test prima is. Wij met onze nieuwsgierigheid testen allemaal vroeger daar zit het addertje denk ik. Sommige worden gefrustreerd van testen want ze zijn zo onduidelijk. Nee ligt niet aan de testen maar aan het testen voor nod(ook ik.ben er schuldig aan ) Persoonlijk vind ik kv 2 v 5 gewoon hele fijne testen
Sensitest vind ik fijn, na 5 min goed af te lezen. Bij kruidvat is dat de laatste tijd vaak na 10 min. Heb nog nooit een vals positieve test gehad met de sensitest dipsticks. En nog goedkoop ook
Ik heb alleen nog maar Kruidvat 2v5 gebruikt (en Clearblue digitaal) en ben er tevreden over. Ik denk dat veel dames gewoon veel te vroeg testen of de test na de afleestijd blijven afspeuren naar een streepje. Het is meestal gewoon zo: geen streepje,niet zwanger.