Het onderwerp zegt het eigenlijk al... hebben jullie tips? (heb er ooit eentje gehad, maar ik kan niet meer op de naam komen) (en echt geen bier met 0,0% want ik drink geen bier...)
Bij de supermarkt Plus, hebben ze een soort roze prosecco die alchole vrij is en echt heeeel lekker is! Lijkt gewoon of je met alchole drinkt. Ik weet alleen het merk niet, maar neem aan dat ze daar niet veel verschillende van hebben. Groetjes en drinkse
Alcoholvrije wijnen Vini Vici vooral de prosecco en rosé met bubbels. Verder vind ik de chardonnay van de AH wel aardig. Over het algemeen vind ik rode wijn smerig zonder alcohol. Dus dat zou ik je niet aanraden. En dit pakket heb ik ook gehad, zitten wel lekkere dingen in: Alcoholvrij Zwangerschapspakket - Online bestellen
Geen wijn. Maar bij de Alebert Hein hebben ze bij de gekoelde sappen merlot druivensap. Als je die hebt gehad wil je niet eens meer echte wijn heerlijk volle smaak en niet te vergelijken met appelsientje druivensap. Edit: Linkje AH Excellent Franse merlot druivensap 1 lt online bestellen | AH.nl
Nee niet als je verwacht een lekker wijntje te drinken. Als je half rottend druivensap lekker vind is het wel een goede keuze!
Geen plus hier in de buurt... ga even de links bekijken en de merlot druivensap is sowieso een keer te proberen natuurlijk (al denk ik niet dat dat ik na mijn zwangerschap alcoholvrij zal blijven drinken )
Ik had een tijdje terug een fles Faber rose prosecco van m'n schoonzus gehad. Deze was erg lekker! Ik drink ook graag Jillz 0.0% maar eigenlijk mis ik de alcohol niet echt is meer voor de gezelligheid!
Römer Light style Zero. Sommige mitra's hebben hem hier. Super lekker, lust verder geen alcoholvrije wijn maar hier drink ik liters van! Alleen niet overal te krijgen helaas. Google is your best friend...proost!
Ik ga voor de vini vici, op 9 maandenbeurs gekocht en ik vind hem top, gewoon lekker voor bij de bbq of iets
Ik mis het drinken van een wijntje wel... is ook een soort ritueel om de dag even samen door te spreken. Ook kies ik graag een bijpassende wijn uit bij het eten. Maar goed... nog ongeveer 8 maanden zonder en dan ook nog inhouden wegens de bv.
Hoihoi Bij deze gooi ik mijn slijters en verkoop ervaring in de strijd Ik werk bij Gall&Gall. Wij verkopen 2 soorten alcoholvrije wijn. Faber (een Duits merk) en Torres (Spaans). Faber is alcoholvrije wijn met 0.0% alcohol. Deze word op een totaal andere manier gemaakt als de Torres. Torres maakt de wijnen namelijk op dezelfde manier als 'gewone' wijn. Daardoor word de alcohol er op het laatste moment uit gehaald. Door deze manier blijft er 0.5% restalcohol achter. Zoals je begrijpt is dit bijna niets (volgens mij is dit op een hele fles 0.0375 liter ofzo...), maar er zijn mensen die hier tegen zijn. (Ik wil geen mensen aanvallen, het is alleen wat ik tegenkom op mijn werk ) Tijdens mijn zwangerschap heb ik ze allebei uitgetest en de Torres is wel écht veeeeeuuuuul lekkerder . Ook de rode wijn! Zeker als je voordat je gaat drinken, je neus goed in het glas steekt, ruik je echte wijn! Ik zou het wel weten
Amé rosé, echt heerlijk. Beetje het idee alsof je rosé prosecco drinkt! Te koop bij Albert Heijn en Gall&Gall.
Ik heb volgens mij ook de Faber prosecco. Morgen onze trouwdag dus dan ga ik m uitproberen. Zal nog wel even laten weten of t wat is. Was ook niet zo duur trouwens