Ik word gek van --->

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Die stomme puistjes, ik heb normaal nooit tot zelden puistjes
    en nu?! sinds mijn zwangerschap lijk ik wel een puber :(
    Iemand een goeie tip voor mij of ben ik de enige die hier last van heeft?

2. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Nou... ik heb ze dus op mijn rug en niet te zuinig ook, fijn die hormonen! Enne... volgens mijn man ziet het er uit als een "grindtegel", lief van hem hè! ;) :)

Ik ga er maar vanuit dat ze na de zwangerschap weer helemaal verdwijnen.

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb normaal tijdens mijn menstruatie altijd puistjes, maar als ik zwanger ben nooit.

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    heb er deze keer ook veel last van
    wel allemaal in mijn gezicht.

bij mijn vorige zwangerschap (een meisje) had ik het niet.

5. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    heb ik ook, baal echt als een stekker. Nu ook weer echt een enorme op mijn kin. dacht dat ik dat toch wel had gehad. Ik heb er een speciaal spulletje voor van de dokter.

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    het zijn bij mij niet echt puistjes maar allemaal rode pukkeltjes, echt raar hihi

7. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder

Hier nog zo 1 ben nog inverwachting van een meid en bij me 2 zoons had ik op me borst en rug geen last van nu wel heel erg.. :(

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij mij was alles gaaf toen ik zwanger was. Me so happy \:D/ Maar nu begint t weer terug te komen, bah.. :(

9. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    O ik heb ze in het begin en halverwege ook zo erg gehad. Bij mij hielp het wel om te scrubben. Na de 30e week was ik er vanaf.

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Fijn he die hormonen :)
    Ik heb er in het begin eigenlijk helemaal geen last van gehad. Nu de afgelopen weken lijkt het wel steeds erger te worden. Ook heb ik bultjes op mn schouders en mn rug. Hebben jullie dit ook?

Liefs,
    Duveldraakje

11. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Ik herken dit. Ik heb alle pukkels (echt dikken) rond mijn mond. Nooit last van gehad. Hopen dat straks alles weer wegtrekt.

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Helaas herken ik het ook, vanaf mijn wangen naar beneden en vooral op mijn kaaklijn veel pukkels, van die lelijke rode vlekken ook..

Ik reinig mijn gezicht goed en gebruik elke ochtend de wasgel van Nivea..heb niet de indruk dat het helpt overigens maar dan weet ik iig wel dat het niet verder kan gaan verstoppen.

Tijdens mijn zwangerschap van Lotte had ik het ook zo erg, ging tijdens het ontzwangeren allemaal weg.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    ik heb er ook last van, tot de 15e week, was het ineens over en nu komen ze weer terug op mijn rug..vind het zo jammer, vooral als je straks van die leuke hemdjes aan hebt, maar ja, het is voor een goed doel zeg ik maar weer.

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij mij vorige zwangerschap stond ik voor nod al helemaal vol. nu deze zwangerschap had ik de eerste 2 maanden haast nergens last van en dolgelukkig, maar helaas van korte duur. de puistjesvrije tijd is compleet ingehaald en niks helpt dus dan maar nog een paar maanden door als wandelende grindtegel, daar gaat me glade huidje :( hopelijk wordt het straks weer minder maar ja het is voor een goed doel.

15. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Normaliter heb ik erg last van acné, maar tijdens de zwangerschap minder. Normaal slik ik ook de diane pil om het tegen te gaan, dus het is puur een hormoon kwestie. Als ik straks weer bevallen ben en ik mag de eerste 6 weken weer nog geen pil slikken zit ik weer helemaal onder :cry: had ik bij de eerste ook na de bevalling :cry: :cry: :cry:

16. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hoi!

ik had bijna nooit pukkeltjes of puistjes..
    heel af en toe als ik ongesteld moest worden

nu heb ik ze al 3 weken en gaan niet meer weg..
    ben nu maskertjes aan het proberen (vet en talg regulerend)
    hoop dat dat misschien helpt!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb er sinds ik ben ontpilt last van - echt een maanlandschap op mn rug :( Ben ermee naar de HA gegaan en zijn eerste opmerking bij het zien van mijn rug was: "Nee dat is niet best nee" :) (gelukkig mag ik mijn HA graag). Hij heeft me een zalfje voorgeschreven: Benzoylperoxide Hydrogel 5%. Antbiotica kan ook, maar wilde hij niet geven ivm zwangerschapswens (gelukkig maar want ik was op dat moment net wel/niet zwanger). Het lijkt wel te helpen!

18. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    ik had t ook heel erg terwijl dat ik t normaal ook nooit had, echt vervelend!
    bij mij duurde t tot een wk 20 geloof ik en ik kreeg als tip om zinkzalf te gebruiken, dat droogt t uit en bij mij heeft t toen best goed geholpen ;)

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb het ook gehad, rond 14 weken zwangerschap, heeft een paar weken geduurd en is toen vanzelf weer weggetrokken.

Lekker je huidje verwennen met scrubben, maskertjes en dat soort dingen!

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    allemaal hormonen HELAAS.
    HAD een puntgaaf gezicht voor de zwangerschap, heeeeel af en toe een klein puistje als ik ongie moest worden maar nu....

het is niet normaal. mijn hele huid is veranderd. porieën zijn ook groter en heb regelmatig veel puistjes. soms wel op en af hoor maar goed.

hopelijk zien we er straks na de bevalling weer stralend uit ;)

Deel Deze Pagina