Baas reageert niet

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door Lutchiana, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Beste heer/mevrouw,

Ruim 5 weken geleden te horen gekregen dat mijn baas loonsancties opgelegd kreeg omdat hij te weinig aan mijn reïntergratie gedaan zou hebben de afgelopen 2 jaar. Dit klopt ook helemaal, hij wou de reïntergratie niet betalen etc.. Maar nu is mijn baas dus overdonderd door dit, hield ineens 300 euro van mijn loon in ( op alle fronten gaat ie dwars zitten ). Ik heb hem verschillende mailtjes gestuurd, maar krijg geen enkele reactie meer terug. Ondertussen ben ik wel volop bezig met de man van de reïntergratie voor te zoeken naar iets passends. Hij zei mij ook dat ik mezelf niet druk moest maken dat mijn baas niet reageerde.
    Klopt dit?

Met vriendelijke groet, Lutchiana.

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Lutchiana,

Je wilt weten of het voor jou iets uitmaakt dat je baas niet reageert op je verzoeken tot contact over de opgelegde loonsanctie en je salarisbetaling.

Jouw salarisbetaling tijdens de loonsanctie periode is iets tussen jou en je werkgever. Weigert je werkgever het juiste salaris te betalen? Dan kun je met een vakbond, rechtsbijstand of het juridisch loket bespreken wat je het beste kunt doen.

Voor meer informatie kun je even dit topic doorlezen.

Ik wens je veel succes bij je re-integratie.

Met vriendelijke groet,

Ella
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Deel Deze Pagina