https://www.gamma.nl/assortiment/laminaat-grijs-eiken-7-mm-2-67-m/p/B550933?q=fh_location%3d%2f%2fcatalog01%2fnl_NL%2fcategories%3c%7bcatalog01_catvloeren%7d%2fcategories%3c%7bcatalog01_catvloeren_catvloeren_laminaat%7d%2ffh_item_type%3e%7bproduct%7d%26fh_view_size%3d10%26fh_refview%3dlister%26fh_lister_pos%3d0%26fh_start_index%3d0%26date_time%3d20160705T000000%26fh_modification%3d%26fh_sort%3d-%2524rankingcocktail_incl_promo_en_marge%26fh_secondid%3db_product_b021550933 Hoi allemaal, Even een vraagje; is er iemand die dit laminaat heeft en zo ja; is het erg besmettelijk? Zie je er alles op of valt dat juist erg mee? Ik bedoel dus echt deze, de grijze dus..
Pfoe, als hij echt zo licht is dan denk ik dat wel. Wil je een grijze vloer? Neem dan wat donkerder. Dat ligt hier ook op de vloer en die is niet snel vies ofzo
Volgens mij hebben wij die. Vind het wel meevallen, je zuur er niet veel op. Behalve als de zon er op schijnt, mar ik ben ook wel pietluttig wat dat betreft Als het dezelfde is, wij zijn er erg blij mee.
Ik heb ook eens een naar geval van laminaat gehad - antibiotica hielp echt voor geen meter. Uiteindelijk is het vanzelf wel weggegaan; maar het heeft echt een tijd geduurd.
2x per dag stofzuigen? Jeetje, kan m'n tijd wel beter besteden, haha. Wij hebben zo'n kleur laminaat op de bovenverdieping liggen. Ben er wel tevreden over hoor. Ben zelf meer voor de echte houten kleuren ipv grijs, maar voor boven vind ik het wel oké.
Wij hebben nog iets lichter zelfs denk ik door het hele huis maar ik vind het reuze meevallen. Ik doe wel.iedere dag even stofzuigen of de swiffer erdoor
Wij hebben die in m'n dochter haar slaapkamer. Vind het prachtig en ik stofzuig bijna nooit boven, maar je ziet er bijna niks op vindt ik!
Wij hebben m ook,maar de volgende x zou ik toch wat anders nemen,je ziet er echt alles op. Dus nee ik zou m niet aanraden.
Wij krijgen ook deze kleur in ons nieuwe huis, met kinderen en zwarte hond. Maar ik heb wel een robotstofzuiger, als ik thuiskom van de kinderen naar school brengen is mijn vloer schoon
Had ik kunnen verwachten natuurlijk Reacties lopen een beetje uiteen, maar als er toch een grote kans is dat je er alles op zoek kan ik beter ff verder kijken vrees ik. Ik heb nu ook heel licht laminaat, maar dan effen. Gruwelijk spijt van want het is altijd mottig. Ik dacht door de ´groef´ in deze dat het mss minder zou zijn... ff doorzoeken zog Bedankt!
Wij hebben ook zoiets, en een middelgrote zwarte hond. En die haren zie je heel goed. Ik vind dat verder viezigheid niet heel erg opvalt. Het is wel echt mooi, zo'n lichte vloer.
Ik denk dat als je voor een plank gaat met meer gemêleerde kleuren viezigheid minder opvalt. Effen zie je altijd meer op. Of het nou licht of donker is.
Ik heb nog lichter en stofzuig 2x per dag. Dit ook ivm hond en kat. Dweil ochtend en avond met swiffer voor laminaat. Hiervoor had ik erg donker en zag alles. Vooral stof. Werd er gek van. Heb dat nu veel minder Is nu 1,5 jaar oud. Wilde ook eerst zo'n kleur als de jouwe maar ze hadden enkel zonder motiefje ofzo erop. Denk dat je dan indd echt alles ziet