Aanstaande maandag ben ik onverwachts een dagje vrij. Ik zou die dag graag gaan winkelen. Nu wil ik wel weer eens wat anders dan Rotterdam, Den Haag ed. Nu vroeg ik me dus af waar het leuk winkelen is op maximaal 1 - 1,5 uur rijden vanaf Rotterdam. Ik had zelf al gedacht aan Eindhoven, Nijmegen en Antwerpen. Wie weet welke van de drie het leukste is? Eventuele andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom
Alledrie leuke steden, ik zou gaan voor Antwerpen, leukste sfeer. Eindhoven vind ik niet zo gezellig, maar wel erg goed winkelen. Breda is trouwens ook erg leuk en lekker dichtbij.
Ik vind zelf Dordrecht wel leuk. Een gezellige sfeer hangt daar, vind ik. Ik ga er zelf zaterdag winkelen
Breda, Haarlem en Antwerpen zijn alledrie leuk. Kleinschaliger vind ik Bergen op Zoom erg leuk.Let er wel op, in rotterdam is maandag misschien alles open, in het zuiden is dat al minder logisch. Vaak in de ochtend niet en sommige winkels helemaal niet.
Wijnegem in de ochtend en dan door naar antwerpen (of andersom, Wijnegem is lang open). Lekker hapje eten daar voor je naar huis gaat
Wij gaan altijd naar eindhoven om te winkelen. Hou er alleen wel rekening mee dat de winkels pas om 13 uur open gaan, sommige 11 uur. Wij vinden het er erg gezellig!
Dat de winkels pas vanaf de middag open zijn is geen probleem, heb namelijk zelf 's ochtends nog een afspraak. Kom zelf uit Dordrecht dus dat valt sowieso af en Breda en Delft kom ik ook regelmatig. Haarlem had ik nog niet eens aan gedacht, ben ik nog nooit geweest geloof ik. Maar Eindhoven is dus niet zo gezellig? Ik hou dan naast Antwerpen ook Haarlem even in gedachten.
Ik vind den Bosch erg leuk, winkels zijn vanaf 13.00 uur open (sommige grotere winkels vanaf 12.00 uur)
Haarlem is heel gezellig en leuk om te winkelen, maar vandaag even niet... Dreiging aanslag op V&D Haarlem - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]