nu word ik echt gek. eergisteren nacht stond ik op om naar de wc te gaan. omdat ik niet meer goed zitten kan afvegen doe ik dat staand. (leuk he) zo ook deze keer. inneens was het ''plons'' ik denk jeej vliezen gebroken. ik weer naar bed want het zag er helder uit. de hele nacht weeen gehad om de 2 a 3 minuten. later toch in slaap gevallen. de violgende dag bel ik de vk, ze zegt probeer wat op te vangen doe ik even een test om te kijken of het vruchtwater is. ik veroeg haar hoe ik dat moest doen, ze zegt leg een plastic zakje tussen je benen en wachten ik wachten en wachten maar er is nooit meer wat gekomen. nu zegt de vk dat het waarschijnlijk geen vruchtwater was huh het was toch echt plons ectect rook zoet blabla. ze wil geen inwendig onderzoek doen, en me ook niet doorsturen naar de gyn. want als het vruchtwater was zou ik nu nog lekken:x oke maar wat was het dan wel.. herkent iemand dit. x
Misschien je slijmprop die je bent verloren? het hoeft niet persé als een prop te komen, bij mij werd het ook heel waterig (en dat ruikt ook zoet). uhm in vruchtwater zitten vaak kleine vlokjes, misschien heb je daar iets aan? En wat ook kan en dat had ik bij de 2e, de vliezen waren vrij hoog gebroken, stukje boven mijn navel (kon ik voelen en horen) en verloor toen een plens water, en daarna verloor ik nog even beetjes vruchtwater maar daarna zakte de beeb ietsje beter in het bekken, daarna geen water meer, tijdens de bevalling moest ze nog een keer de vliezen voor de ingang breken.