ik ben nu 36 week zwanger, en heb afgelopen nacht zo erge krampen gehad! kon niet meer op mn rug liggen, zon pijn, harde buik, en vooral boven mn navel deed het zeer! daarna kreeg ik af en toe (zonder regelmaat) een soort kriebelig trekkend gevoel onder in mn buik/schaamstreek toen dit alles aan de gang was kreeg ik een rillerig gevoel, heel vreemd dus allemaal.. voelde me alles behalve prettig! heeft iemand dit ook wel eens gehad, en is het de aankomende bevalling? of heeft het verder nergens mee te maken? dacht vanacht echt ff tja nu gaat het dus gebeuren.. op een gegeven moment ben ik naar de wc gegaan, en daarna is het langzamerhand weer afgezakt, en ben ik gelukkig in slaap gevallen.. wat kan dit zijn? toch voorweeen of aankondiging van de bevalling? graag jullie mening/advies!
Het zullen waarschijnlijk voorweeen (oefenweeen) zijn. Heb ik ook gehad. Best irritant, omdat je elke keer denkt "het zal toch niet..."
zijn waarschijnlijk voorweeen, ik denk ook niet dat je de vlos ervoor hoeft te bellen. het is ook beter als je kindje nog even blijft zitten, je mag nog niet thuis bevallen (als je dat wilt) en mijn vlos had ook liever dat een kindje pas met 40 weken komt ipv met 37. nog even geduld
Ik had het vanmiddag ook toevallig.....niet lekker voelen grieperig gevoel, steeds kleine beetjes vocht van onderen verliezen, diarree en menstruatie krampjes maar nu gaat het weer. Ik vind het zo moeilijk om te herkennen wanneer het nu eigenlijk gaat beginnen, ze zeggen dat je dat echt wel voelt dan dus gaan we maar vanuit.
Echt toevallig, ik heb precies hetzelfde en was op zoek naar wat het zou kunnen zijn. Ben alleen iets korter zwanger (33 wk), hoop dus ook dat het weer over gaat....