Weet iemand?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Nathalie1973, 12 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

    Nathalie1973 VIP lid

    28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wat dat 1e rondje is op mijn echo foto's in mijn album?
    Zag het thuis pas,maar dat is toch niet de navelstreng?

    De gyn zei wel dat op de 2e foto het kleine stipje wat je ziet aan de rechterkant het dooierzakje was.

    Is die 1e ring dan de vruchtzak mischien?
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik sta te kijken maar ook ik kan het niet thuis brengen. je hebt inderdaad een dooierzakje maar dat is het 2e bolletje maar het eerste. misschien toch iets van de navelstreng die daar een beetje opgehoopt zit ofzo. nou ja het zou wel niks bijzonders zijn anders had ze dit wel gezegt lijkt mijn.

    nog gefelicteerd met je zwangerschap
     
  3. Kel

    Kel Lid

    4 aug 2006
    50
    0
    0
    Ik had ook een rond belletje op de echo van 8 weken. Dit is inderdaad een vruchtzakje waar voedingsstoffen inzitten voor de baby. De baby eet dit geleidelijk op zolang er geen navelstreng is. Vanaf het moment dat er een navelstreng is zal dit bolletje verdwijnen. Bij mij was het weg op 12 weken echo.

    Liefs,
    Kel
     
  4. Nathalie1973

    Nathalie1973 VIP lid

    28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Op de 3e foto zei ze wat je daar ziet is de navelstreng.
    Ze heeft er verder niets over gezegd,dus het zal wel goed zijn.
    Heb het alleen nog nooit eerder gezien op vroegere echo's die van de andere kids heb gehad.
     
  5. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Een navelstreng ziet eruit als allemaal luchtbelletjes aan elkaar... Daar lijkt het wel een beetje op vind ik. Bij mij ziet het er precies hetzelfde uit en mij is uitgelegd dat de navelstreng er zo uit ziet... Dus ik denk wel dat het de navelstreng is
     

Deel Deze Pagina