Mijn baby van 10 maanden kan enorm schreeuwen. En dan bedoel ik niet huilen. Maar echt uit enthousiastme. Ik vind het nu zelfs vervelend om hem ergens mee naar toe te nemen. Het is ongelofelijk hoeveel geluid hij kan produceren. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit misschien een fase? Wie kan me een antwoord geven?
Onze zoon van 8 maanden heeft ook al menig mens aardig laten schrikken in de winkel, haha. Hij doet het ook. Hij kan ook heel hard gillen, puur van plezier. Persoonlijk kan ik me er niet druk om maken en ik blijf er ook echt niet voor thuis. Mannetje heeft gewoon plezier. Gr. Marieke
oh dat is heel normaal mijn zoontje heeft dat 3 maanden lang gedaan, hoe moeten ze zich anders uiten he haha
Mijn zoon doet dit ook...heel hard 'bah boeh baaaah baaaaaaaaah' etc. roepen in de supermarkt. Soms balt hij zijn vuisten erbij en spant hij zijn hele lichaam aan als hij dit doet. Ook kan hij me heel bestraffend toespreken: 'da da DA DA DA', op boze toon, met een heel boos gezicht erbij Het zijn denk ik gewoon uitingen van emoties...zowel blijdschap als boosheid. En inderdaad: hoe moeten ze het anders uiten?
ik moet al zo lachen om het feit dat mijn dame van 6 weken nu over is gegaan van netjes huilen tot echt keihard schreeuwen als ze niet snel genoeg eten krijgt... ze kijkt dan ook echt pissig naar me.. x
Jill doet dit ook al heel erg lang!! vanmorge nog toen we naar de ponymarkt gingen zat ze te gillen van plezier!! ook in de winkel vind ze het prachtig en krijgt ze alle aandacht. kan er wel om lachen. ze heeft het ook een poos gehad dat ze dat dus deed in haar box constand, dat was wel irritant.
Oh grut, ik dacht al dat mijn zoon de enige was die dat deed... Inderdaad puur van plezier, maar wat gaat dat hárd! Soms zelfs bijna een beetje genant, dan zie je andere mensen in de supermarkt verstoord in de buggy kijken wat daar nou weer voor driftkop in zit. Maar dan zien ze dat vrolijke koppie erbij en dan blijkt het dus wel mee te vallen. Haha laatst had hij zelfs zo hard geschreeuwd dat hij de dag erna hees was, dat klonk wel erg zwoel. Ik ben wel heel benieuwd of dit typisch jongetjes-gedrag is trouwens.
Nee, is geen typisch jongetjesgedrag hoor: Thirza doet het ook. Kan echt behoorlijk hard, (heeft ook wel een redelijk lage stem als we het zo bekijken), en wij hebben zo geen bel meer op de wandelwagen nodig. Mensen horen ons wel aankomen
Hihih, grappig he? Vooral als Jasmijn een hond, een eend oid ziet, berg je dan maar! Ach, zolang ze maar niet huilen, toch?
Hahahaha hier nog zo'n schreeuwerd! Hij kan soms achter elkaar (volgens mij haalt hij niet eens adem) roepen...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Wij moeten altijd hard om lachen en als ik om me heen kijken de meeste mensen dan ook. Van de week moest hij ineens keihard (lees: echt keihard) lachen om een bos met wortels die ik in de AH in een zak probeerde te stoppen. Dit lukte voor geen meter (zak te klein) en meneer vond dat zo mooi hahaha. Soms als het ergens heel rustig is en hij begint dan ook te schreeuwen, dan kan ik me wel eens schamen. Laatst was ik in een winkel, andere klanten die trokken een beetje zo'n gezicht van "hou je kind eens stil" maar die vrouw achter de kassa zei toen heel hard: Dat vinden wij helemaal niet erg hoor dat je zoveel geluid maakt, alleen maar gezellig. Gut, je had die koppen moeten zien whahahaha
haha, geweldig toch dat er zo´n hoop geluid uit een klein kindje kan komen, hier ook een erg enthousiaste dame die vooral een hoop geluid maakt bij het zien van andere kids. zoals anderen al schreven, gewoon om lachen!!
Mijn ventje van net 1 zit nu heel vaak keihard te gillen. echt als gillende keukenmeid. Kan soms gewoon zeer doen aan je oren zo schel klinkt het
Oh hou op zeg. Mevrouwtje hier heeft dit al gehad met n maand of 5 a 6 om dr stemmetje uit te proberen. Toen nog NET geen gehoor beschadiging opgelopen. Maar nu sinds vandaag is ze weer begonnen en dan keihard KRRRRRRRRRRRRRRRRIJS! En dan triomfantelijk om zich heen kijken wat wij dan doen. En wij proberen het totaal te negeren zodat ze er zo snel mogelijk weer mee ophoud. Tijdens het avond eten was het weer prijs. En dan zit ze op de kop zn kant van de tafel dus krijst ze zo recht mn oor in....AU! Gillen ok maar dat volume wat er nu uit komt.... Toen ik dr na het eten naar bed bracht piepte mn rechter oor er nog van!