Geen vaccinaties: wat dan wel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door raspberry, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat bedoel je daar nou mee?

@de rest over dat alternatieve vaccin voor BMR: ik ga dat nog even terugzoeken, heb die link bekeken, maar stom genoeg niet even onder favorieten gezet :(

2. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Kan jij even mijn stukjes terugzoeken waarin ik de reguliere geneeskunde afdoe?? :( Ik heb het niet zo op de farma industrie, dat is niet hetzelfde als dat ik zou zeggen dat alle reguliere medicijnen overbodig zijn toch?
    En die opmerking over mijn vriendin vind ik wel heel erg bot en onbeschoft. Ik vind je een ontzettend gefrusteerd persoon als ik eerlijk ben.
    Hoe kom je erbij dat ik niet zou durven toegeven dat mensen medicijnen en artsen nodig hebben? Waar heb ik dat in vredesnaam gezegd?? Er worden godzijdank ontzettend veel levens gered door de reguliere geneeskunde. Jij hebt je een beeld in je hoofd gecreeerd van mij wat niet klopt en ik heb het idee dat jij mijn stukjes en van anderen niet goed leest. Je scand ze snel door en alleen de woorden die voor jou interessant zijn en die een reactie bij je uitlokken blijven hangen. Ik ben voor homeopathie ja, heb je daar problemen mee? En nee, ik ben niet tegen de reguliere geneeskunde, het zou verschrikkelijk zijn zonder ziekenhuizen. Je leest gewoon niet goed en dat is niet mijn probleem.
    En nee, ik heb nog nooit een antibiotica kuur, pijnstiller, ontstekingsremmer, verdoving of injectie nodig gehad. Wel een echte arts gezien wegens miskraam. Is dat zo ontzettend raar? En heb je daar een probleem mee?
    En nogmaals, zulke belachelijke opmerkingen betreft mijn vriendin kun je achterwege laten. Alsjebliefd zeg!! Kinderachtig....:x

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo en dat is gezegd :p

@ rozemarijke
    ik zou zeggen doe wat jij denkt dat goed is !
    en ik hoop dat ze er gauw allemaal van af is

4. oleander1986

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Was dat niet bij de nvkp.nl? Die hebben een extra bijlage over BMR...

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

een echte arts? :D

6. oleander1986

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Ja sorry hoor,:) moest dezelfde woorden gebruiken als zogelukkig, anders snapt ze het misschien niet en denkt ze dat ik bedoel dat er een homeophaat tussen mijn benen stond te kijken...;)

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goed, operator: sluit dit topic maar. Ik PB degenen wel even die om die link voor het alternatieve BMR-vaccin hebben gevraagd.
    Ben dit geruzie over en weer wel een beetje zat.

8. oleander1986

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Ja, denk dat het inderdaad beter is als het gesloten word. Sorry Rozemarijke dat het zo is gelopen, niet mijn bedoeling maar blijkbaar kan ik me moeilijk inhouden bij zogelukkig.
    Hopelijk weet je wat je weten wou en komt het allemaal goed!

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ach, hou op, schei uit, wederom! Je hebt de reguliere geneeskunde wel degelijk af zitten pissen (ja, ik heb 20 pagina's nagelezen) en de pharmaceutische industrie al helemaal! Door te zeggen dat jouw pappie alles kon genezen met z'n wonderbaarlijke middeltjes. Of is dat nu opeens niet zo? Je zegt dat homeopathie de oplossing is voor ziektes die de reguliere geneeskunde niet kan behandelen.
    Als je je zo profileert tov een stel vreemden op een forum dat de klassieke homeopathie alles is, neem ik aan dat je je vriendenkring er al helemaal mee overdondert.

Ik vroeg me alleen of of je niet blij was dat je vriendin geen medische middelen/medicatie uit de door jou verguisde industrie nodig had. Uiteraard wens ik jouw vriendin alle goeds toe, dat wens ik altijd iedereen, sorry dat ik dat er niet expliciet bij heb gezegd, maar ik heb helemaal niks ten nadele gezegd van jouw vriendin. Ik hoop dat het goed gaat met haar en ze een voorspoedige bevalling heeft en een gezond kind op de wereld zet. Ik heb alleen gevraagd hoe jij tegen haar ziekenhuisopname aan kijkt, maar daar krijgen we kennelijk geen antwoord op. Komt je zeker te dichtbij, maar lekker op een openbaar forum je gal spuwen over de pharmaceutische industrie en de reguliere geneeskunde kan je wel.

Wat fijn dat je nog nooit een antibiotica kuur, pijnstiller, ontstekingsremmer, verdoving of injectie nodig gehad hebt! Zoals ik al eerder zei ben jij dus gezegend met zo'n gezond lijf!

Ik vind jou gefrustreerd met je ideologieen en ben daar ook helemaal klaar mee! Straks ga je nog zeggen dat ingestraald water ook geneest... Gelukkig ben je ver in de minderheid daarmee.

Ik ben nu echt heel erg klaar met jou en ik ga me dus niet inhouden als jij mij aanvalt. Wat kan jij zeveren zeg, gatver!

Gooi idd maar op slot. Rozemarijke weet inmiddels wel hoe en wat.

Deel Deze Pagina