gerechtelijk bevel

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by redu, Nov 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    mijn ex weigert de echtelijke woning te verlaten die ik en mijn kinderen middels voorlopige voorzieningen toegewezen heb gekregen.
    Ik verblijf dus nu met de kinderen op een ander adres.
    Morgen gaat de deurwaarder langs met een gerechtelijk bevel waarin staat dat hij de woning moet verlaten.
    Iemand hier ervaring mee?
    Als hij hier niet aan meewerkt zal de politie hem verwijderen maar hoelang gaat dit dan nog duren.
    Ben ook bang om terug te gaan want word door hem bedreigd, waar de politie ook van op de hoogte is.

2. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

Jul 24, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Wow redu, wat een nare situatie! Heb hier geen ervaring mee, maar wilde wel even reageren om je heel veel sterkte te wensen!

3. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi

ook hier geen ervaring mee gelukkig, maar wil je idd ook heel veel sterkte wensen !!!

zeg kun je niet bij de politie terecht / deurwaarder met je vragen en ivm de bedreigingen ook bij de politie hoe nu verder ivm je angst hierbij?

4. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Er is mij gezegd dat het bij huiselijk geweld erg makkelijk is eenn straatverbod los te peuteren, maar dan nog kunnen ze geen 24 uur per dag een agent voor mijn deur zetten dus is lastig

5. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

Jul 24, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Overbodig om te zeggen warschijnlijk, maar als je er weer gaat wonen, voor de tijd alle sloten vervangen. Kan hij in ieder geval niet zomaar binnenkomen.
    Hoe is het vandaag gegaan met die deurwaarder die langs zou gaan?

6. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Heb er nog niks van gehoord

7. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Er is een nieuwe wet die mannen een contact verbod van ik meen een week of 2 op kan leggen.
    Zou eens informeren bij de politie

Sterkte en succes

8. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    3,330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @ Anica: Enkel mannen? ;)

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Poeh, ik geloof dat ik liever op een voor hem onbekend adres zou gaan wonen. Misschien kan de woning tijdelijk verhuurd worden? Heel veel sterkte en wees voorzichtig!

Share This Page