Selaam nou meiden dit is mijn laatste werkdag. Wel lekker hoor. Maar wat ik jammer vind is dat niemand het in de gaten heeft. Ik heb iedereen een brief geschreven over de situatie. Maar iedereen gaat naar huis en niemand wenst me strekte of wat dan ook. Zelfs geen kado's. Ik ben niet hebberig en verwacht ook niets maar het had wel leuk gewest als ze wat hadden voor me. Ik heb er 2 jaar gewerkt en idereen kent me. Ik denk dat ik na de bevalling niet meer teurg komt met de baby. Want niemand zegt wat en dan moet ik ook nog met de baby langs komen. Is maar goed dat ik geen taart heb meegenomen want kost me toch alleen maar geld. Vind het gewoon jammer. Dan zeg ik expres dat het mijn laaste werkdag is en kijken ze me zo raar aan en zeg ik "heb je niet in je post vak gekeken?" Ik voel me gewoon in de steek gelaten, heb ik daar 2 jaar voor gewerkt?
Wat raar zeg!!! Ik had nog geen jaar gewerkt op mijn oude werkplek..en iedereen wenste me sterkte (had ontslag genomen ivm vertrek naar Turkije) en ik kreeg een grote zak snoep hihi en nog wat geloof ik maar herinner ik me niet meer. Leuke collega's zeg dat ze je niet eens sterkte wensen ofzo.
Nou, zeg. Dat is ook niet leuk. Toen een collega op mijn vorige werk zwanger was hebben we een afscheidsdiner georganiseerd en een zwangerschapsmand samengesteld. Ik denk dat het bij mijn huidige werk ook niet zo gaan. Jammer hoor.
Selaam ik vind het jammer. de dagdienst is gewoon naar huis gegaan maar de avonddienst wenste me wel veel geluk en kreeg chocolade. Het zijn er 3 van de 20 die me geluk wenste. Vind het jammer. Een dochter van een oude mevrouw die in het verpleeghuis woont kreeg ik een babypyama. Dat is wel leuk. Mijn vorige collega's die weg zijn gegaan, kregen kado's en gingen uit eten. En ik kreeg niets. Ik ben niet hebberig ofzo. Vind het gewoon raar waarom zij wel en ik niet.
Jij krijgt het grootste kadoo hoor Een mooi wonder. Denk lekker aan jezelf en de kleine. Nu weet je gelijk hoe ze zijn en kan je je conclusie uit halen. Begrijp je teleurstelling heel goed hoor. Niet netjes van ze Groetjes
Op mijn laatste werkdag (ik kom in okt terug) stond er ook niks op het bord als mededeling, terwijl dat bij een andere collega die ook weer terug kwam wel was.Dit vond ik echt zo stom, nu waren er gewoon een aantal collega's die het niet wisten. Mij zien ze pas in okt weer, en ook vast niet eerder. BHA
Ow op mijn werk doen we hier ook niet aan hoor! Ik heb morgen mijn laatste dag voor mijn verlof en ik heb deze week steeds als ik naar huis ging gevraagt wie ik nog zie, morgen... Degene die ik niet meer zou zien, hebben me al succes gewenst. Kadootjes doen we hier zoiezo niet aan! Dus morgen mijn laatste.. moet van 16 tot 20 uur werken.. Daarna.. minimaal 18 wkn niet!!! (16 uur + 2wkn vakantie erachteraan)
Maar ik neem aan dat het voor iedereen geld? Want in wat ik hier boeven lees, wordt het wel voor anderen gedaan. En dat lijkt me heel heel erg zuur.
he bah wat flauw.er kan toch wel een leuk woordje vanaf.ik snap dat niet je hebt er toch 2 jaar gewerkt. nou ja het zit er nu op.geniet er van
ja dat klopt.. wordt bij niemand gedaan.. is dus idd wel lullig dat ze dat bij layla bij de ene wel en de andere niet doen.. Dat zou ik ook niet leuk vinden!
Raar hoor, hoe sommige mensen zijn. Kan me voorstellen dat het je raakt. Ik heb een half jaar bij een gemeente gewerkt; ik kreeg zelfs een aantal boeken, een grote bos bloemen en een afscheidskaart, getekend door de hele afdeling. En dat terwijl ik waarschijnlijk niet terugkeer naar dit werk (uitzendbaan). Je moet maar zo denken; sommige mensen hebben geen oog voor een ander, dat is hun manco, maar jij krijgt een kleintje binnenkort en weet wel beter! Laat ze maar mooi gaar koken daar Liefs, Lise
Selaam bedankt meiden voor je reactie's. Snap het gewoon niet. Ik hielp iedereen waar het kon, toonde altijd mijn medeleven met andere collega's als ze ziek of wat dan ook. Als iemand weg gaat en ze geven kado's dan ben ik er ook altijd bij om een kado te geven en nu ga ik weg en krijg dit. Ik krijg gelukkig een veel mooier kado en daar kan niets tegen op!!