geen vaste tijden tussen voedingen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door mamaLotte, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaLotte

mamaLotte Lid

23 okt 2008
    5
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    Hallo,

Ik geef inmiddels 11 weken bv met veel plezier en mijn dochter Floortje groeit als kool! Wat ik alleen lastig vind is het volgende. Ik weet dat je min 2 uur en max 4 uur tussen een voeding mag laten overdag. Dat gaat ook prima. Ik zou alleen verwachten dat Floortje inmiddels wel altijd met 3/4 uur tussenpauze zou kunnen. Maar zij heeft nog helemaal geen vast ritme hierin. Meestal komt ze overdag twee keer na 2 uur, 1 keer na 4 uur en 1 keer na 3 uur. Van 7 tot 7 slaapt ze heerlijk en maak ik haar om 11 uur nog een keer wakker, de nacht is ze voorzichtigaan aan het doorslapen. Met de nacht kom ik op 7 voedingen, zonder op 6.
    Is dit ok? Ik probeer weleens of ze langer kan wachten als ze na 2 uur weer wakker wordt, maar eigenlijk heeft ze altijd honger als ze wakker wordt. Als ze dan gegeten heeft is ze 45 tot 60 min heerlijk tevreden en daarna gaat ze weer lekker slapen.

Ben benieuwd naar je antwoord.
    Groetjes, Lotte

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    klinkt als een prima ritme ;)

wanneer ze dit als een vast patroon laat zien, is dat goed. ze is tevreden, neemt wanneer ze nodig heeft en slaapt zonder problemen. wanneer de groei goed is, zou ik me niet te veel zorgen maken, het klinkt goed!

geniet van haar!
    heidi margit

Deel Deze Pagina